Bonusy pre účastníkov konferencie

BRIDGE 2025

3 dôvody, prečo pridať SciLearn English do Vašej výučby angličtiny:

Až 4x rýchlejší postup žiakov v angličtine

za 1 školský rok až o 1 úroveň CEFR

Jednoduchá implementácia

Takmer ihneď môžete začať – nech program dáte niekoľkým žiakom, jednej triede alebo celej škole.

Inkluzívne pre všetkých

Vhodné aj pre žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami - dyslexia, ADD, ADHD, PAS.

Zadarmo materiály pre výučbu

Prístup k online anglickým magazínom Jump a Drive pre všetkých učiteľov AJ spolupracujúcej školy

BONUS navyše: tréning kognitívnych funkcií obsiahnutý v programe často zlepší prospech žiakov aj v iných predmetoch.

Prezentácia z konferencie

Brainpower Boost: Supercharging English Language Learning


ĎALŠÍ ZDROJ: E-book Angličtina na mieru študentovi


Chcete si vyskúšať demo programu?

TIP:

Prechádzate na novú výučbu informatiky a hľadáte cestu, ako rozvinúť digitálne kompetencie žiakov v predmetoch ako je angličtina? SciLearn English vám to umožní.

Spolupráca so školami

Zadarmo materiály pre výučbu 

prístup k online anglickým magazínom Jump a Drive pre všetkých učiteľov AJ spolupracujúcej školy

+

zvýhodnená ponuka programu SciLearn English pre študentov školy a ich rodinných príslušníkov

Skúsenosti učiteľov

Je to skvelé, žiakov program baví! V angličtine sme zaznamenali pokroky už po niekoľkých mesiacoch! Neuveriteľné je, že sa žiaci naučili pravidelnú prácu v programe a dôsledne sa ju snažia dodržať. Samozrejme to všetko za prispenia a motivácie rodičov, bez tých by sa to nepodarilo.
Mgr. Ota Bencriaditeľ ZŠ Ždírec nad Doubravou
Ako riaditeľka Adventure Montessori Academy Most (AMA School o.p.s.) a zároveň mamička detí, ktoré s programom pravidelne pracujú, som z tohto programu nadšená. Vidím veľké pokroky u školských i mojich vlastných detí. Zároveň treba povedať, že je obrovský rozdiel medzi deťmi, ktoré s programom pracujú pravidelne či intenzívnejšie, čo znamená aj z domova. U nás v škole nájdeme v rozvrhu 2-3x týždenne čas na Sci learn program, ale niektoré deti pracujú aj 5x týždenne a dosahujú oveľa lepšie výsledky ako deti, u ktorých to doma rodičia nepodporia. Program je spracovaný krásne graficky, deti to bavia a tešia sa na každý nový modul. Ja osobne som unesená z Reading Asistent (*teraz už známe ako ClearFluency), kde deti môžu čítať, naučiť sa v angličtine správne vyslovovať a bez prítomnosti učiteľa ich program vedie a opravuje ich prípadné nedostatky vo výslovnosti. Texty sú veľmi vydarené. S programom u nás pracujú deti od 5 rokov, teda predškoláci, a potom celá ZŠ od 1. až po 9.ročník. Vďaka úvodnému testu, program zistí, kde ktoré dieťa je a podľa toho pripraví veľmi individuálne následnú prácu. S novým školským rokom už budeme s programom pracovať 3.rok. Kombinácia Sci Learn programu a celodennej prítomnosti nášho anglicky hovoriaceho učiteľa v každej triede počas celého roka vedie k maximálnemu využitiu možnosti, ako efektívne, rýchlo a veľmi dobre naučiť deti v angličtine hovoriť, čítať, písať aj myslieť. Už teraz sa teším, keď naše deti vyčerpajú všetok obsah, ktorý je pre nich v Sci Learn programe pripravený a vlastne už nebudú potrebovať tento krásny edukatívny nástroj. Odporučila by som každej škole a každému rodičovi, aby týmto programom podporili výučbu anglického jazyka u svojich detí.
Dita Břečkováriaditelka Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.)
Keď sme s programom SciLearn English na našej škole začínali, bola som zvedavá a dúfala som, že zaujme a posunie ďalej ako dobrých študentov, tak pomôže aj tým, čo s jazykmi bojujú. Viedla som krúžok angličtiny a pozorovala som obrovský rozdiel medzi deťmi, ktoré pracovali pravidelne a starostlivo, a tými, ktoré prácu v programe zanedbávali. Deti, ktoré pracovali pravidelne, lepšie rozumeli, rýchlejšie reagovali a nebáli sa hovoriť. Navyše bolo úžasné pozorovať ich obrovskú chuť a motiváciu pracovať, učiť sa aj uplatňovať nadobudnuté znalosti. S takými žiakmi sa pracuje s radosťou! Program pomáha deťom bez rozdielu ich nadanie. Ako učiteľka som uvítala rôzne materiály a aktivity, ktoré som si mohla stiahnuť a spestriť s nimi výučbu. Pre žiakov bola práca s programom často nielen veľká skúška trpezlivosti, ale aj skúsenosti, že aj keď nerozumejú všetkému, môžu z toho všeličo pochopiť, čo vnímam ako najväčší prínos do života komunikácie v cudzom jazyku. Program môžem odporučiť všetkým učiteľom aj žiakom, ktorí naozaj stoja o to naučiť sa anglicky.
Mgr. Lucia Drkalováučiteľka, ZŠ Gajdošova, Brno
.... Už po prvých troch mesiacoch som videla u seba taký pokrok, že mi bolo jasné, že by som si priala sprístupniť tento program mojim žiakom, ktorí mali od septembra začínať v 3. triede s angličtinou. Momentálna situácia je taká, že od septembra (tj 6 mesiacov) v mojej triede s programom pracuje 22 detí z 25, plus niektorí ich rodičia a súrodenci. ...... Ich výsledky sú také, že majú naozaj krásnu výslovnosť a intonáciu. V hodinách angličtiny na ne hovorím prakticky stále anglicky a deti, aj keď nedokážu ešte na všetko odpovedať, rozumie. Dokážu ale povedať mnohokrát aj celé vety úplne prirodzene.
Martina Weinhöferová– učiteľka na 1. stupni ZŠ Hany Benešovej v Boroch
Program využívame už 3 roky u žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Vďaka programu sa u žiakov rozvinuli a zlepšili fonologické schopnosti, ktoré sú kľúčové pri učení jazyka – zvýšil sa výkon pracovnej pamäte (lepšia schopnosť počúvať a postupovať podľa inštrukcií) – zlepšila sa koncentrácia pozornosti, ale aj spracovanie a radenie informácií – posilnila sa sluchová pamäť (reč sa spracováva rýchlejšie a automatickejšie). Žiaci si v angličtine osvojili novú slovnú zásobu, gramatické javy, zlepšili si anglický prízvuk."
Mgr. Zuzana Ochabovášpeciálna pedagogička ZŠ Nevädzová, Bratislava
Od zavedenia programu SciLearn English v našej škole som očakávala celkový posun v angličtine u všetkých detí aj tých najmenších. Páčilo sa mi, že je program vo forme počítačovej hry, a tak deti bavia. V praxi sa ukázalo, že mladšie deti pracovali ešte intenzívnejšie ako bolo dohodnuté a nadšene skúšali nové moduly. Niektoré zo starších detí pracovali aj na čítacom module (ClearFluency, predtým pod názvom Reading Assistant). Behom pár mesiacov prečítali veľa kníh a práca s programom ich bavila. Ako učitelia sme mali priebežný prehľad o intenzite práce žiakov s programom. V hodinách s deťmi pracovala anglicky hovoriaca lektorka, ktorá mala prehľad o tom, na ktorom module dané dieťa práve pracuje a mohla tak výučbu prispôsobiť potrebám žiakov. Ako hlavný prínos vidím možnosť nadväzujúcej práce v hodinách a intenzívnejšie zapojenie najmenších detí v angličtine v škole, následne sa nebojí zapojiť do komunikácie s anglicky hovoriacim učiteľom. Deti lepšie rozumejú a majú lepšiu výslovnosť. Program by som odporučila všetkým učiteľom, ktorí chcú využívať efektívne blended learning vo výučbe angličtiny.
Ing. Markéta Matouškováučitelka, ZŠ Montessori Mozaika
Prezentácia programu ma zaujala na konferencii v Prahe Neuroveda vo vzdelávaní 2018. Bolo to vzplanutie a výzva, vlastne som sa chcela presvedčiť, či je to tak skvelé a efektívne, ako to bolo predstavené. Vážila som si seriózne informácie o tom, že program nesľubuje výsledky bez práce, ale s prácou, ktorá však deti baví, je podložená poznatkami neurovedy a dobrou skúsenosťou so spätnou väzbou. Bolo skvelé aj to, že mnoho rodičov sa nám podarilo presvedčiť o zakúpení účtov za pomerne prijateľnú čiastku. Jediným problémom bola praktická stránka veci, a to samotné prihlasovanie do účtov, deti /1.trieda/ mali veľmi malú skúsenosť s počítačom a nevedeli písať. Riešením bolo rozdelenie skupiny na menší počet. Za niekoľko týždňov sa situácia zlepšila (poznámka: deti pracujú 2x týždenne v triede s učiteľom a 1x týždenne doma s rodičmi). K samotnej výučbe: program si deti veľmi rýchlo osahali a do práce sa stále tešia, čo je to, čo ma neustále presviedča o tom, že sme urobili správne. Program je výborným doplnkom ku klasickej výučbe angličtiny /1h týždenne - veľmi nízka hodinová dotácia pre ai/ Myslím, že program je pri tejto hod.dotácii kľúčovým, čo bol tiež impulz pre rodičov, ktorým na výučbe angličtiny záleží. Deti veľmi dobre reagujú, keď na ne v priebehu hodiny hovorím anglicky, už teraz by som povedala, že majú primeranú slovnú zásobu. Každé dieťa prechádza v programe svojim tempom a tým je splnená zásada o rešpektovaní individualizácie. Aj sama na sebe som sa presvedčila, že tento spôsob výučby mi veľmi vyhovuje a výsledky na sebe naozaj tiež pozorujem. Výsledky a nadšenie detí z práce je dôvod, prečo by som program s čistým svedomím odporučila všetkým učiteľom angličtiny.
Mgr. Lucie Vancováučitelka, ZŠ Božkov, Plzeň

Skúsenosti rodičov školákov

Čo ste očakávali od SciLearn English? - Aby som pravdu povedala, tak úplne presne neviem. Keď sme dostali ponuku, bola som nadšená. Veľmi rada využijem každú príležitosť, ktorá mi ako matke ponúkne vzdelávanie mojich detí. Angličtina je v dnešnej dobe pre väčšinu ľudí a generácií nenahraditeľná. Určite som myslela na „posun“ môjho syna v anglickom jazyku, ale aj vo vzdelávaní sa ako takom. Nepopieram, že som v onej výučbe tiež cítila zmysluplné využitie času, ktorý trávi pri PC.

Aké zmeny vidíte vo zvládaní angličtiny? - Aj keď syn úplne nerozumie každému slovu, dokáže si z viet a celých článkov vybrať slová, ktorým rozumie a zvyšok logicky odvodiť. Teda ho výučba posunula nielen v porozumení, ale aj logickom myslení, v práci s textom a počúvaní. Ďalšie, čo ma veľmi milo prekvapilo je, že sa začal pripravovať úplne sám. Zmenu som pozorovala vo chvíli, keď som mu povedala, aby si šiel urobiť domáce úlohy (čo bolo pravidlom) a on mi na to vždy odpovedal, že už ich má 😉 hotové. Rovnako tak je to s prípravou na vyučovanie a učením sa na testy. Veľmi skoro som mohla tieto otázky prestať klásť a dnes, keď je na konci tretieho modulu, nebyť elektronické žiacke knižky, ani neviem aké úlohy a povinnosti má a pritom je všetko v úplnom poriadku.

Odporučili by ste program SciLearn English ďalším deťom? - Celkom určite, ale u mladších detí je to skutočne len pre rodičov, ktorí si na svoje dieťa dokážu urobiť čas, keď to potrebuje. Boli situácie a obdobia, kedy potreboval moju účasť a nepretržite potrebuje môj záujem o vec. Potrebuje sa o výučbe rozprávať. Aké má úspechy, čo sa mu darí, aký dosiahol skoro, ale tiež čo mu nejde. Čas sme tejto výučbe venovali aj navyše, kedy sme spoločne prekladali poviedky, vety a otázky a on sa ich následne doučil. Tiež bolo obdobie, kedy ho výučba prestávala baviť, napríklad, keď mu graf napríklad trikrát nepostúpil. Mal tendencie to vzdať, rozčuľoval sa a niekedy si aj pobrečal. Ako motiváciu som zvolila práve môj záujem, spoluprácu, neustále povzbudzovanie a keď bolo najhoršie, tak aj hmotnú odmenu. Starší študenti (ľudia) by si mali najskôr uvedomiť, aké sú ich priority a či zvládnu a hlavne či budú chcieť si urobiť čas.

Magdaléna Krejčová, mamička Adama z 5.B

Program SciLEARN by som odporučila všetkým, ktorí chcú podporiť a upevniť prirodzenou cestou výučbu anglického jazyka. Pokrok je vidieť už po prvých mesiacoch. V našej rodine sa stal prirodzenou súčasťou každodenného života. Deti (Adĺžka 8, Vojtech 6) môžu pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek, 5 dní v týždni. Angličtina sa stáva "ich" jazykom. Nemusí sa pýtať, čo je nepravidelné množné číslo, jednoducho to vie. Je úžasné sledovať ich nevedomé pokroky.
MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D.
Kristínka začala v 4. triede. Prvé výsledky sme videli už po pár mesiacoch, ale skutočný zlom nastal po zhruba 8 mesiacoch, kedy sa v škole zlepšila aj v českom čítaní a iných predmetoch. V piatej triede vyhrala školskú anglickú olympiádu, v šiestej triede bola druhá na okrese a letos. . Rozhodne môžem program Fast ForWord odporučiť.
Iveta Dufková
Program mi hneď od začiatku pripadal oveľa zábavnejší ako bežná výučba angličtiny, a keď ho videli moje deti, tak ho chceli tiež. Takže už trénujeme všetci. Najväčší zlom vidím v tom, že slovná zásoba as ňou celé vety sa mi nejako dostali do podvedomia, takže si ich nemusím prekladať a rozumiem im. Angličtina je pre mňa celkovo jasnejšia a zrozumiteľnejšia. Nemusím sa sústrediť, že teraz bude niečo v angličtine, ale keď niečo anglicky začujem, jednoducho tomu rozumiem.
Lucie Křížová
Adielka je na 8-ročnom gymnáziu a vlani mala z angličtiny trojku. Potom čo pár mesiacov pracovala s programom FFW, angličtina jej začala v škole lepšie ísť, lepšie jej rozumie, nad gramatikou nemusí premýšľať, pretože ju má „v uchu“ – chybný tvar počuje, tak ako by ho počula v slovenčine. Výrazne sa jej rozšírila slovná zásoba a svete div sa... v januári mala písomku z angličtiny najlepšiu v triede – na plný počet bodov.
Renata Rozkovcová
Sme s dcérou (10 rokov) nadšené, za 9 mesiacov, čo s programom pracujeme, sa jej obrovsky zlepšila výslovnosť jazyka – pred tým mi to doslova „rvalo uši“ :)) – chápe základnú podstatu aj neznámeho textu, keď si ho prečíta, a veľmi pozitívnu spätnú väzbu na „rýchlosť“ a naplnil som na rýchlosť. S AJ teraz nemá žiadny problém a veľmi ju to baví. Pokračujeme ďalej a doplnili sme s dcérou aj online krúžok angličtiny so SciLearn. Ďakujeme.
Katarína Kučovámamička Helenky a Danielky
Moja dcéra Klára (4. trieda) bola tento rok na prímestskom tábore s rodenou hovorkyňou (Kanada), bez česky hovoriaceho ďalšieho lektora. Jednalo sa o malú skupinu rovnako starých detí. Bola schopná sa bez problémov dorozumieť (na rozdiel od ostatných detí, ktoré za ňou vraj stále chodili) 🙂 Som presvedčená, že hlavným dôvodom bolo používanie SciLearn programu, ktorý využívame približne dva roky. Žiadne ďalšie krúžky okrem školskej angličtiny od 3. triedy, kedy s angličtinou začala, nemá.
Lucie Kuchárovámamička Klárky
Dcéra začínala naozaj od nuly v 1. triede, bez akýchkoľvek iných hodín angličtiny. Keby začala až v druhej triede, bolo by to asi lepšie, už len kvôli zvyšujúcemu sa množstvu písaného textu. Pre staršie deti aj s minimálnym základom angličtiny je ale program super! Hry sú vtipné, bavia a motivujú na každodennú prácu. Program určite nie je zbytočná investícia, vnímam pokrok v porozumení. Obrovskou výhodou je možnosť práce kedykoľvek počas dňa a v teple domova.
paní Ř. mamička Emy Ř z 2. třídy
"Chcem vám napísať, že máte úžasný tím :-)) Jenda ešte včera stihol prvý krúžok so staršími deťmi a bol veľmi a veľmi spokojný :-)) Jenda perfektne pracoval a zapájal sa, aj keď sme mali problém s kamerou. organizáciu, podporu, ale vďaka vášmu programu Jenda nič v hlave nerieši a myslí anglicky.
Eliška V.mamička Jendy z 3. triedy - po absolvovaní online krúžku AJ so SciLearn
Moju dcéru program naozaj baví a za niekoľko mesiacov jeho používania urobila veľký pokrok v porozumení aj výslovnosti a zlepšila si aj slovnú zásobu. Určite ho všetkým môžeme odporučiť.
Ing. Miroslava Chlpatá
Veľká spokojnosť, deťom sa program páči. Sú vidieť aj pokroky. Syn je dyslektik a krásne zvláda. Výborná komunikácia aj s lektorkou. Vždy príjemná, ochotná riešiť a poradiť. Môžeme všetkým odporučiť.
Jana Provazová
Moju dcéru program naozaj baví a za niekoľko mesiacov jeho používania urobila veľký pokrok v porozumení aj výslovnosti a zlepšila si aj slovnú zásobu. Určite ho všetkým môžeme odporučiť."
?
S kurzom sme veľmi spokojní, obom deťom (12 a 14 rokov) sme ho predĺžili na ďalších 6 mesiacov. Deti kurz baví, syn dokonca niekedy robí lekcie navyše, baví ho sledovať v rámci týždenných reportov, ako mu rastú percentá pokroku. So mnou sa veľmi učiť nechcel, ale výučba formou hry je pre neho príjemná. Deti nijako neskúšam, ale pri náhodných kontaktoch s angličtinou som často prekvapená, čomu všetkému už rozumie. Skvelá je časová flexibilita. Veľmi pozitívne tiež hodnotím komunikáciu s lektorkou zo zákazníckej podpory, ktorá vždy rýchlo a ochotne odpovie na moje otázky.
GabrielaThöndlová
Deti si navykli pravidelne robiť kurzy a sledujem pokrok ako v porozumení, tak aj v slovnej zásobe. Páči sa mi forma učenia pomocou hier. Už som ju známym odporučil a ten si na základe môjho odporúčania kúpil kurz.
Ladislav Pospíšilmanažér, IKONIX s.r.o.
Se SciLearn pracujeme druhým rokem a i když nemáme takovou studijní disciplínu, jakou by to chtělo, zlepšení je znatelné. Děti vykazují vyšší schopnost porozumění textu, rozeznávají slova (třeba v písních), rozumí povelům, nápisům. Ale co je hlavní - jsou ochotné anglicky komunikovat a mají vyšší sebevědomí. Vidím prostor ke zlepšení ve zpracování reportů, které by třeba mohli být dostupné online a lépe přehledné. I aplikace pro mobilní zařízení by byla prospěšná. Česká podpora je ale kvalitní a produkuje podpůrné materiály. Je vidět snaha projekt rozvíjet.
Soňa BeržinskáIT firma
Dcéra pracuje s programom Sci Learn už pol roka. Sme veľmi spokojní. Dcéru výučba baví. Sadá si k počítaču dobrovoľne. Ja vidím pokroky. Čo ma veľmi zaujalo je časť s počúvaním, kde dcéra s prehľadom rozoznáva zvuky, ktoré predtým nepočula. To jej povzbudzuje v jej ďalšej práci. Rozhodne budeme s programom pokračovať ďalej.
Jana Horynová
Tento program odporúčam, dcére určite pomohol so základmi angličtiny.
Tereza Pandulová
Syn (10) aj dcéra (9) používajú program Scilearn už takmer tri roky a pri oboch je vidieť výrazné zlepšenie. Posledný rok pravidelne striedame s asistovaným čítaním a môžem povedať, že to stále obaja bavia. Ak bolo potrebné niečo vyriešiť, lektorky reagovali takmer okamžite. Od septembra uvažujem aj o ich krúzku. Celkovo sme všetci spokojní a môžem len odporúčať.
Jana Vrabcová
Najviac sa mi páči prístup - učenie prostredníctvom hry, postup vlastným tempom a opakovanie problematických oblastí. Prístup lektorky bol vždy veľmi príjemný, nenásilný a ústretový. Čo sa týka výuky, je veľmi intuitívna a vidím, že mojej dcére sa angličtina dostáva "do krvi". Určite by som školu odporúčala.
Mária Višňovská
S programom som spokojná, je možné si určiť, kedy budú dcéry pracovať a ako dlho. S programom začala staršia dcéra, pretože som nebola spokojná so školskou angličtinou. Dcéra program používa už niekoľko rokov, v súčasnej dobe je v 7. triede ZŠ a anglicky vie veľmi dobre. Číta knihy a sleduje filmy v angličtine. V minulom roku navštevovala aj krúžok ANJ s lektorkou Veronikou Svatošovou a bola veľmi spokojná, na hodiny sa veľmi tešila. Program používa aj mladšia dcéra druhým rokom a dúfam, že bude mať rovnako dobrú angličtinu ako jej sestra. Veľmi ďakujem Veronice Svatošovej za podporu.
Lucie Rumpíková
V kurze sme zatiaľ krátko (2 mesiace), takže nemôžem povedať, že už vidím výsledky. Ale zatiaľ plní to, prečo som niečo hľadala a to je podporiť školskú výučbu, ktorá je v prípade syna nedostatočná. Máme program 3x30 minút týždenne (väčší rozsah nechceme, pretože by to na syna bolo veľa). Skúsili sme modul nácviku sluchu a gramatiky aj čítania, oboje má nespornú výhodu, že to syna baví a sadá k počítaču dobrovoľne. Takže minimálne určite bude mať efekt, že prichádza s angličtinou viac do styku. Program je individuálny, dá sa všeličo upraviť a nastaviť za pomoci podpory.
Petra Soukupová
Syn využíval program v minulom školskom roku. Už po prvých dňoch sa veľmi zlepšil vo výslovnosti aj v porozumení pri počúvaní. Preto sme sa rozhodli, že v tom bude pokračovať aj tento rok. Odporučila by som to všetkým, ktorí sa učia cudzí jazyk. Je to zábavné a hlavne zakaždým vidíte svoj postup, takže vás to motivuje k plneniu ďalších úloh. Veľmi milo ma prekvapilo, že aj online kurz je možné prispôsobiť podľa individuálnych potrieb študenta.
Ľudmila Holinkováučiteľka 1. stupňa ZŠ
Máme skúsenosti s on-line kurzom pre syna. Je v programe už tretí rok a je poznať jeho pokrok. Má veľmi dobrú výslovnosť a učí sa potom v škole ľahšie. Z angličtiny má výbornú. Verím, že je to práve vďaka on-line kurzu.
Veronika KlímováSZČO/ terapeutka
Pozitíva - atmosféra je priateľská, deti sa na angličtinu tešia, hoci sú momentálne v pubertálnom veku a do všetkého ich človek musí nútiť, do angličtiny nie:) Výučbu by som určite odporučila, deti hýria rôznymi hláškami v angličtine, ktoré poznajú práve napríklad z výukových materiálov, kedykoľvek potrebujem niečo preložiť, idem za nimi a oni už vedia aj jemné nuansy medzi slovíčkami, čo by sa určite nepovedalo, alebo naopak, čo sa hodí viac. Pokiaľ potrebujem niečo s lektorkou zariadiť, je vždy prístupná a ochotná a zmenu v programe urobí v podstate ihneď.
Lenka Hadašoválektor slovenčiny pre cudzincov
Na scilearn oceňujem časovú flexibilitu (program si môžete zapnúť vtedy, keď Vám to vyhovuje), samostatnosť (dieťa je schopné si ho zapnúť a ovládať samo) a kvalitu (dieťa sa učí angličtinu zábavným spôsobom, posúva sa dopredu postupne). Do scilearn sa zapojili moje tri deti postupne ako rástli. Scilearn ich baví, neodmietajú si k nemu sadnúť, angličtinu majú radi. Najstaršia dcéra číta a rozpráva anglicky vynikajúco, filmy už odmieta pozerať v rodnom jazyku a v pôvodnom znení im bez problémov rozumie. Mladší chlapci sa zlepšujú a je super, že sú 3x do týždňa v kontakte s angličtinou. “
Silvia Procházkováekonom
Možnosť vzdelávania z domu, kedykoľvek máte čas.
Iveta Patáková, Učiteľka MŠ
Chcela som, aby deti vedeli dobre anglicky. V škole sa naučili farby, školské predmety, trochu sa predstaviť, ale nič viac, a bol to boj donútiť ich, aby sa učili, keď ich to nebavilo. Skúšala som teda rôzne formy výučby, či už to bol konverzačný kurz, ktorý však stál značnú sumu peňazí, individuálnu výučbu online alebo rôzne aplikácie. Nič z toho však nebolo zároveň zábavné, interaktívne a súčasné systematické a cenovo prijateľné. Bola som už zúfalá. A tiež som nemala veľa peňazí na to, aby som platila každému zvlášť súkromného lektora a ešte dohliadala na to, či sa učia. Keď som objavila SciLearn, bola som zo začiatku skeptická, predpokladala som, že to bude jedna z ďalších položiek, ktoré odškrtnem ako vyskúšané a neúčinné aplikácie. Ako hlboko som sa mýlila. Už veľmi skoro sa dostavili výsledky. Deti nielenže program bavil a nemusela som dohliadať na to, či sa učia, pretože sa jednoducho sami prihlásili a robili si program, ale tiež sa začali zlepšovať ich jazykové schopnosti. Dodnes si pamätám, ako sme raz išli autom a počúvali sme rádio. Zrazu deti začali prekladať piesne, ktoré predtým vôbec nevnímali. Postupom času začali sledovať Priatelia v angličtine bez titulkov a dnes, asi po dvoch rokoch používania programu SciLearn sledujú nielen filmy v origináli, ale ak je nejaká kiha na trhu, ktorá ešte nie je preložená, a deti by ju si ju rady prečítali, kúpime ju, lebo im nerobí problém čítať v angličtine. Tiež začali deti chodiť do online konverzácie, ktorú je možné tiež prikúpiť k programu a pani lektorka V. Svätošová deťom vyberá zaujímavé témy, hodiny sú interaktívne a vždy je ochotná pomôcť, ak potrebujeme niečo v súvislosti s angličtinou. Práve sme sa vrátili z ciest po Škandinávii. Deti sa tu dohovárali nielen v obchode, ako základné frázy, ale boli schopné konverzovať s pani na móle pri mori, zabávali sa s pani v múzeu, objednali si nielen lístky do múzea, ale konverzovali aj v kaviarni a mohla by som s výpočtom pokračovať. Dcére je 13 a synovi 15 rokov, ale som si istá, že bez programu SciLearn by sa na takú úroveň v klasickom školstve nedostali skôr, a kto vie, či, niekedy v maturitnom ročníku. Keď mi niekto rozpráva o problémoch s učením sa angličtiny, odkážem ho na SciLearn. Kúpila som si ho tiež a teraz „parí“ celá rodina. Je to interaktívne a pritom sa človek učí, a to všetko za rozumnú cenu. Preto kadiaľ chodím, tadiaľ SciLearn dopuručujem 🙂
Lenka Hadašová lektor nemčiny a slovenčiny pre cudzincov
Kto nezažil, neuverí... k programu SciLearn sme sa pridali už pred 3 rokmi na odporúčanie priateľov a sme tomu skutočne veľmi radi, náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 rokov) naozaj zlepšuje svoj cit pre jazyk..nielen ten anglický. Dcérka (10 rokov) sa naozaj veľmi zásadne posunula vo vetnej stavbe, prirodzenom vnímaní jazyka a keď anglicky prehovorí, jej výslovnosť nás uvádza v úžas. Keď počujete svoje dieťa v druhej triede, ako si opakuje nahlas....touch the blue circle... pochopíte, aká je to paráda... Deti je niekedy ťažké k cvičeniu angličtiny prinútiť, ale je úžasné, kam sa za tie mesiace cvičenia posunuli, ako sú samostatné a hlavne získavajú na vedomostiach naozaj bez našej účasti a veľmi rýchlo. Podivný minulý rok v dištančnej výučbe bol dôkazom toho, že on-line výučba môže byť aj zábavná a zakaždým trochu iná .... Naše deti sa neporovnávajú, ale občas si angličtinu užívajú aj spoločne .. pretože niektoré postavičky, poviedky a knižky naozaj milujú ... Ďakujeme za skvelú podporu pani učiteľky Drkalovej, ktorá nám pomáha prekonať úskalia zložitejších úloh a s riešením je nám na blízku 24/7. Pre všetkých, pre ktorých je vzdelanie detí tak dôležité, ako pre nás, sú prostriedky za Sci Learn skvelou investíciou.
Lucie K.mamička detí 10 a 12 rokov
Dobrý deň, naozaj si myslím, že kurz je dobre premyslený, len som ešte sama nenašla čas na preštudovanie všetkých jeho benefitu a rád pre rodičov, ako to naplno využiť. takže syn to robí, ale skôr pretože to chcem ja a zatiaľ sme sa nedostali na to aby sa na to tešil alebo to chcel robiť sám. Berie to. že to musí splniť. Ja sa teda priznám, že aj čítanie reportov je také zdĺhavé, ale asi je to všetko tým, že som ešte nenašla čas si k tomu naozaj sadnúť a všetko prečítať. Nejako mám dojem, že na to potrebujem aspoň hodinu dve času aby som to všetko prešla a tak to odkladám. Inak mi príde, že to máte suprovo prepracované, ako sa to automaticky posúva v obtiažnosti. Osobne by som bola radšej za anglickú angličtinu ako americkú, ale zase to beriem lepšie niečo ako nič 🙂 Vaša podpora je úžasná. mám tam problém s jedným modulom a snaha od Vás to vyriešiť ma veľmi milo prekvapila. priznám sa, že som ešte naplno nevyskúšala poslednú radu ako to skúsiť aby modul fungoval. Ja s technológiami nie som veľmi kamarát, takže všetko čo nie je jednoduché a hneď uskutočniteľné, tak ma to odradí. Snáď sa k tomu niekedy dostal aby Maty mohol dokončiť aj ten jeden modul, ktorý nefunguje ako má. celkovo sme s programom spokojná, len potrebujem si nájsť čas a preštudovať všetko o kurze aby som ho naplno mohla využiť, alebo teda syn.
Martina Bolfova
Program SciLearn je perfektný. Je založený na prepracovanom systéme učenia a intenzívnom opakovaní, ktorý prináša skvelé výsledky. Naše dve deti sú v programe od jari 2020, kedy začal čovid. A bolo to správne rozhodnutie, SciLearn viac ako nahradil online školskú výučbu. V prvých týždňoch a mesiacoch sa deti naučili pekný zoznam slovíčok, nejaké hlášky z jednotlivých hier (prenášané s patričnou výslovnosťou a intonáciou) av neposlednom rade veľmi pekne vyslovovali. Teraz, po 3 rokoch, je ich pokrok už veľmi dobre viditeľný. Dcéra (12 rokov) už dokázala prečítať knižku pre teenagerov v origináli (a väčšine rozumela, pretože dokázala prerozprávať, o čom bola, a keď sme z nej čítali nahlas, smiala sa na správnych miestach). Svoj pokrok akceleruje aj sledovaním videí na TikToku a pod. Začala písať aj krátke príbehy - gramaticky nemá všetko správne, ale jej prejav je úplne zmysluplný a také frázy by ste u šestiačky, ktorá má angličtinu od 3. triedy, naozaj nečakali - obvykle sa k nim študenti dostanú až niekde na úrovni B2, C1. Syn (10 rokov) sa zase snaží porozumieť komentátorom svojej obľúbenej PC hry, keď sleduje na internete turnaje. Ešte sa opýta na rôzne slovíčka, ale dosť už rozumie. Tiež dokáže konverzovať na nejakú jemu blízku tému. Originál knihy ešte nečíta, ale zvládne zjednodušený príbeh, vie sa o ňom jednoducho porozprávať. Program je skvelý, pretože rozvíja totiž presne tie zručnosti, na ktoré v škole často nie je veľa času a ktoré chce každý vedieť – teda rozprávanie a porozumenie hovorenému slovu. Pritom sa ale nezanedbáva ani gramatika (tá sa ale učí odpočúvaním a intenzívnym tréningom štruktúr) a slovíčka. Nie je to lacné, ale za tie peniaze to rozhodne stojí.
Ilona Zdeňková
Program som zakúpila pre dcéru ako doplnok a rozšírenie výučby angličtiny v škole. Aktuálne je v 2. ročníku ZŠ as programom pracuje iba pol roka. Po dobrej skúsenosti som ho však predĺžila na ďalšie mesiace. Ako veľké pozitívum programu vidím možnosť štúdia v čase, ktorý dcére momentálne vyhovuje a zároveň nemusí nikam dochádzať (študuje v pohodlí domova). Výučba sa individuálne prispôsobuje jej aktuálnym znalostiam. Tento program som vybrala preto, že ma zaujala metodika výučby angličtiny – najprv sa mozog študenta „pripravuje“ na výučbu. Myslím, že tento spôsob výučby rešpektuje fyziologické procesy človeka pri učení sa akéhokoľvek jazyka. Program je veľmi dobre prepracovaný a pre deti zábavný. Priznávam, že sa objavilo aj pár dní, kedy sa dcére veľmi pracovať nechcelo, ale vo väčšine prípadov sa do výučby púšťala rada. Navyše program poskytuje aj metodickú podporu pre rodičov a ponuku rôznych doplňujúcich materiálov. Skvelé je tiež týždenné zasielanie reportov o postupoch vo výučbe. Stúpajúca krivka grafov a navyšovanie počtu zvládnutých percent je dobrou motiváciou ísť v učení ďalej. Radosť dcére urobil aj certifikát o zvládnutí modulu. Komunikácia s lektormi (e-mailom, telefonicky) prebiehala vždy na veľmi profesionálnej úrovni. Tento kurz určite budem odporúčať svojim známym.
Jitka Petrlová

PARTNERSTVO SO ŠKOLAMI

Ponúkame školám nové možnosti výučby angličtiny - partnerským školám poskytneme zadarmo prístup pre učiteľov k zábavným anglickým online časopisom Jump a Drive + ponuku programu SciLearn English za zvýhodnenú cenu pre školákov, ich súrodencov a rodičov z partnerských škôl.

Žiadna starosť pre učiteľov navyše. Žiaci získajú plnú podporu našich lektorov.

SPOLUPRÁCA SO ŠKOLOU

STE UČITEĽ ZŠ/SŠ?

Milí učitelia,

ponúkame vám jedinečnú príležitosť, ako oživiť a výrazne zefektívniť výučbu angličtiny na vašej škole, a pritom priniesť výhody nielen vašim žiakom, ale aj uľahčiť prácu učiteľom. Vďaka našej partnerskej spolupráci získate bezplatný prístup k inšpirujúcim a moderným nástrojom pre výučbu, ktoré podporia žiakov v ich pokroku v angličtine. Žiaci sa potom v angličtine rýchlo zlepšujú, viac sa zapájajú v hodinách a získavajú sebavedomie jazyk používať v bežných situáciách.

VÝHODY SPOLUPRÁCE

PRE UČITEĽOV/ŠKOLU

  • Zadarmo prístup pre učiteľov ku kvalitným vzdelávacím materiálom (prístup k online anglickým časopisom Jump a Drive, ktoré obsahujú okrem článkov aj nahrávky rodených hovorcov, videá, kvízy, aktivity, karty a pracovné listy).
  • Zvýšenie úrovne angličtiny u žiakov vďaka pokročilému programu SciLearn English, ktorý môže škola ponúknuť za najvýhodnejšie ceny pre partnerské školy. Žiaci, ktorí sa rozhodnú s programom pracovať si objednajú u nás a získajú podporu našich lektorov.
  • Prestíž pre školu - podpora výučby angličtiny s pomocou najmodernejších metód a materiálov. Možnosť dosiahnutia maturitnej úrovne už na ZŠ.

AKO MÔŽETE AKO UČITEĽ ZÍSKAŤ VÝHODY Z PARTNERSTVA SO ŠKOLOU?

Vážené pani riaditeľky, vážení páni riaditelia, vážené kolegyne a kolegovia,

radi by sme vám predstavili návrh článku, ktorý môžete zverejniť na webových stránkach vašej školy, napríklad v sekcii aktuality či blog. Tento článok je určený na informovanie rodičov o nových možnostiach výučby angličtiny, ktoré môžu vaši žiaci vďaka spolupráci so SciLearn English využívať.

Týmto krokom získate pre svoju školu prístup k rozsiahlej databáze kvalitných a zábavných materiálov z obľúbených časopisov JUMP a Drive, ktoré môžete zadarmo využívať po celý školský rok. Tieto materiály sú navrhnuté tak, aby oslovili žiakov rôznych úrovní, a budú cenným obohatením vašej výučby angličtiny.

Navyše ponúkame možnosť, aby si vaši žiaci mohli za zvýhodnenú cenu objednať inovatívny program SciLearn English. Tento program je navrhnutý tak, aby pomohol žiakom rýchlo a efektívne zlepšiť ich anglické zručnosti, čo nielen urýchli ich pokrok, ale tiež uľahčí prácu učiteľom angličtiny tým, že zníži potrebu ďalších domácich úloh a zvýši zapojenie žiakov v hodinách angličtiny. Na niektorých základných školách sú žiaci, ktorí pravidelne pracujú s programom SciLearn English, oslobodení od ďalších úloh z angličtiny, pretože ich pokrok je oveľa rýchlejší ako u ostatných spolužiakov. Toto oslobodenie ich zároveň motivuje k tomu, aby s programom pracovali pravidelne a dosahovali skvelé výsledky.

Dúfame, že vás táto ponuka zaujme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu, ktorá prinesie prospech nielen vašim žiakom, ale aj vám učiteľom.

Radi by sme vás tiež informovali, že pokiaľ tento článok zverejníte na vašom webe, získate prístup k vyššie uvedeným výukovým materiálom, a to nezávisle od počtu žiakov, ktorí sa rozhodnú s programom pracovať.

Pokiaľ budete mať akékoľvek otázky, neváhajte nás kontaktovať.

S priateľským pozdravom,
Tím SciLearn English

AKO TEDA ZÍSKAŤ VÝHODY PARTNERSKÉHO PROGRAMU?

  • Stačí, ak na webových stránkach školy zverejníte náš pripravený článok, v ktorom bude spomenutá podpora angličtiny na vašej škole cez program SciLearn English a získaný prístup učiteľov k online časopisom Jump a Drive.
  • Kontaktujte nás a my vám zašleme článok pripravený na publikáciu na školských stránkach. Akonáhle škola článok zverejní, vaši učitelia získajú zadarmo prístup k časopisom JUMP a Drive a žiaci budú môcť využiť výhodnú ponuku programu SciLearn English.
  • Rodičia budú školou informovaní o novej podpore výučby angličtiny školou a že ich deti môžu využiť program za zvýhodnenú cenu, čo nielen pomôže žiakom, ale zvýši atraktivitu školy ako miesta, ktoré podporuje inovatívne výučbu cudzieho jazyka. Ostatné už je na nás. Ožiakov sa postaráme a ich pokroky so SciLearn English budeme starať my.

Ponuka zvýhodneného predplatného samozrejme platí aj pre vás, takže ak aj vy chcete trénovať angličtinu, máte možnosť.

Cena programu: Žiaci majú možnosť si objednať na 1-12 mesiacov. Čím viac mesiacov objednajú naraz, tým je cena výhodnejšia. 

BONUS 1 - ZADARMO ONLINE PRÍSTUP K ANGLICKÝM ČASOPISOM JUMP/DRIVE PRE UČITEĽOV ANGLIČTINY

Pokiaľ zverejníte na webe/blogu školy článok o spolupráci a podpore angličtiny na vašej škole a informujete o tom rodičov školákov, získate prístup k nižšie uvedeným výukovým materiálom, a to nezávisle od počtu žiakov, ktorí sa rozhodnú s programom pracovať. 

PRE ZAČIATOČNÍKOV

Už po roku angličtiny môžete počúvať a čítať Jump. To je online časopis v tej najjednoduchšej angličtine, predovšetkým pre deti, ale baví aj dospelých. Každý článok v Jumpe je nahovorený rodenými hovorcami a doplnený o pracovný list.

Jazyková úroveň A0 – A1

Vhodné pre 3. - 7. tr. ZŠ

Cena ročného prístupu k trom kolekciám - ZADARMO

PRE POKROČILÉ

Sťahujte a tlačte len to, čo potrebujete. Vyberte si z príbehov na úrovni A2, ale aj náročnejších článkov na maturitných úrovniach B1 a B2. Každé číslo je nabité dávkou čítania, počúvania a pracovných listov, ktoré sa budú hodiť k maturite.

Jazyková úroveň A2 – B1

Vhodné pre 7. tr. ZŠ - 4. tr. SŠ

Cena ročného prístupu ZADARMO

BONUS 2 - NAŠA PRÉMIOVÁ PODPORA ŠTUDENTOV NA KAŽDOM KROKU

Deti môžu pracovať s programom z pohodlia domova a k dispozícii im budú naše skúsené lektorky, ktoré rodičom pomôžu s motiváciou as tým, aby si dieťa prácu s programom užívalo a videlo pokroky. Naším cieľom je, aby deti program nielen bavil, ale aby im skutočne pomohol zlepšiť sa. Ako dôkaz namiesto sľubov vám ponúkame referencie našich spokojných študentov alebo ich rodičov.

  • lektorka vám program nastaví podľa vašich potrieb, prispôsobí nastavenie tomu, na akej jazykovej úrovni sa žiak momentálne nachádza a vysvetlí, aké ďalšie možnosti v nastavení programu aktuálne študent má
  • pravidelne sleduje a stráži, či študent v programe naozaj pracuje a ako často, či nepotrebuje pomôcť s nejakou konkrétnou hrou v programe alebo zmení nastavenia, pokiaľ žiak motiváciu pracovať stráca
  • poradí, kedykoľvek si s niečím neviete rady - či už ide o pokrok v programe, striedanie programov i jednotlivých modulov a tiež motiváciu
  • ak budete potrebovať podporné materiály, napríklad zoznam slovíčok z cvičení alebo kartičky na vytlačenie, lektorka vám zadarmo pošle odkaz na stiahnutie
  • po skončení každého modulu vám lektorka pošle certifikát o absolvovaní modulu
    priebežne ponúkne možnosť porovnávacieho testu, aby ste videli, aké pokroky váš školák už urobil a v čom sa zlepšil

NÁVRH BLOGOVÉHO ČLÁNKU O PODPORE ANGLIČTINY NA ŠKOLE

Naša základná škola spestruje výučbu angličtiny

Od tohto školského roka sa na našej základnej škole zameriavame na inovatívne spôsoby, ako spestriť výučbu angličtiny. Vieme, že pre úspešné učenie je kľúčové, aby bola výučba pre žiakov zábavná a motivujúca. Preto sme sa rozhodli zaradiť do výučby články z obľúbených časopisov JUMP a Drive, ktoré sú prispôsobené rôznym úrovniam jazykových zručností našich žiakov – od úplných začiatočníkov až po pokročilé. Časopis JUMP je určený pre žiakov prvého stupňa, zatiaľ čo časopis Drive je zameraný na žiakov druhého stupňa. Témy v týchto časopisoch sú starostlivo vyberané tak, aby boli pre žiakov zaujímavé a motivujúce vo forme lifestylového magazínu.

Vďaka týmto materiálom budú mať žiaci možnosť učiť sa z aktuálnych a relevantných tém, ktoré zodpovedajú ich záujmom a veku. Okrem toho budú mať prístup k autentickým nahrávkam a videám od rodených hovorcov, čo im umožní zlepšovať svoju výslovnosť a porozumenie hovorenému slovu. To všetko prispeje k zvýšeniu ich sebavedomia pri používaní angličtiny v reálnom svete.

Pre tých žiakov, ktorí chcú urobiť v angličtine ešte väčší pokrok, ponúkame možnosť zapojiť sa do programu SciLearn English. Tento jedinečný online program je založený na pokročilých výskumoch v oblasti neurovedy a jeho účinnosť bola overená rozsiahlymi výskumami popredných univerzít av praxi na miliónoch študentov vo viac ako 55 krajinách sveta.

Program SciLearn English začína unikátnym procesom prípravy mozgu na angličtinu, ktorý žiakom umožňuje rýchlejšie zlepšovať schopnosť porozumieť hovorenému slovu, výslovnosť a vnímanie angličtiny bez potreby prekladania. Vďaka tomuto prístupu žiaci postupujú v angličtine výrazne rýchlejšie a efektívnejšie. Okrem toho program trénuje kľúčové kognitívne funkcie, ako sú sústredenie a pamäť, a rozvíja čitateľské zručnosti. Pravidelné používanie programu vedie u mnohých žiakov k zlepšeniu čítania a celkového prospechu v ďalších predmetoch. Program je navyše vhodný aj pre žiakov s poruchami sústredenia (ADD/ADHD) a dyslexiou, čo ho robí univerzálne prínosným nástrojom pre rozvoj jazykových a kognitívnych zručností.

V testoch na slovenských školách sa ukázalo, že žiaci, ktorí využívajú program SciLearn English, dokážu zlepšiť svoju úroveň angličtiny až o jednu úroveň CEFR za jediný školský rok, čo je pokrok, ktorý sa bežne očakáva až za 3–5 rokov. Tento pokrok umožňuje mnohým žiakom dosiahnuť maturitnú úroveň už na základnej škole.

Pokiaľ máte záujem, aby vaše dieťa využilo tento inovatívny program, môžete si ho objednať na nasledujúcej adrese: (V prípade spolupráce so školou doplníme odkaz možnosť objednávky s výraznou zľavou pre školákov z partnerskej školy).

Na rovnakej stránke je tiež možné zadarmo zhliadnuť záznam webinára - Ako pripraviť mozog študenta na angličtinu, aby ďalšie učenie išlo ľahko a rýchlo.

Tešíme sa na to, ako spoločne s vašimi žiakmi objavíme nové možnosti učenia angličtiny a dosiahneme skvelé výsledky.

Tím SciLearn English

Zaujala vás ponuka?

Chcete vyskúšať demo programu?

Alebo potrebujete viac informácií? 

Vyplňte formulár a my sa vám ozveme, aby sme vám odpovedali na vaše otázky alebo vám pomohli s prvými krokmi spolupráce so školou.

Prosím uveďte aj preferovaný čas, kedy vás môžeme skúsiť telefonicky kontaktovať.

Tešíme sa na spoluprácu.

Budeme vás kontaktovať a pošleme vám informácie o efektívnej výučbe angličtiny. V každom e-maile sa môžete odhlásiť. Zoznámte sa s našimi zásadami spracovania osobných údajov.