Referencie zákazníkov

Vedecké štúdie jasne dokazujú účinnosť programu, no tu nájdete osobné skúsenosti tých, ktorí s ním už nejaký čas pracujú. Prečítajte si príbehy rodičov, učiteľov aj študentov a zistite, ako im náš program pomohol pri učení angličtiny.

Skúsenosti rodičov školákov

Čo ste očakávali od SciLearn English? - Aby som pravdu povedala, tak úplne presne neviem. Keď sme dostali ponuku, bola som nadšená. Veľmi rada využijem každú príležitosť, ktorá mi, ako matke, ponúkne vzdelávanie mojich detí. Angličtina je v dnešnej dobe pre väčšinu ľudí a generácií nenahraditeľná. Určite som myslela na „posun“ môjho syna v anglickom jazyku, ale aj vo vzdelávaní sa ako takom. Nepopieram, že som v onej výučbe tiež cítila zmysluplné využitie času, ktorý trávi pri PC.

Aké zmeny vidíte vo zvládaní angličtiny? - Aj keď syn úplne nerozumie každému slovu, dokáže si z viet a celých článkov vybrať slová, ktorým rozumie a zvyšok logicky odvodiť. Teda ho výučba posunula nielen v porozumení, ale aj logickom myslení, v práci s textom a počúvaní. Ďalšie, čo ma veľmi milo prekvapilo je, že sa začal pripravovať úplne sám. Zmenu som pozorovala vo chvíli, keď som mu povedala, aby si šiel urobiť domáce úlohy (čo bolo pravidlom) a on mi na to vždy odpovedal, že už ich má 😉 hotové. Rovnako tak je to s prípravou na vyučovanie a učením sa na testy. Veľmi skoro som mohla tieto otázky prestať klásť a dnes, keď je na konci tretieho modulu, nebyť elektronické žiacke knižky, ani neviem aké úlohy a povinnosti má a pritom je všetko v úplnom poriadku.

Odporučili by ste program SciLearn English ďalším deťom? - Celkom určite, ale u mladších detí je to skutočne len pre rodičov, ktorí si na svoje dieťa dokážu urobiť čas, keď to potrebuje. Boli situácie a obdobia, kedy potreboval moju účasť a nepretržite potrebuje môj záujem o vec. Potrebuje sa o výučbe rozprávať. Aké má úspechy, čo sa mu darí, aký dosiahol skoro, ale tiež čo mu nejde. Čas sme tejto výučbe venovali aj navyše, kedy sme spoločne prekladali poviedky, vety a otázky a on sa ich následne doučil. Tiež bolo obdobie, kedy ho výučba prestávala baviť, napríklad, keď mu graf napríklad trikrát nepostúpil. Mal tendencie to vzdať, rozčuľoval sa a niekedy si aj pobrečal. Ako motiváciu som zvolila práve môj záujem, spoluprácu, neustále povzbudzovanie a keď bolo najhoršie, tak aj hmotnú odmenu. Starší študenti (ľudia) by si mali najskôr uvedomiť, aké sú ich priority a či zvládnu a hlavne či budú chcieť si urobiť čas.

Magdaléna Krejčová, mamička Adama z 5.B

Program SciLEARN by som odporučila všetkým, ktorí chcú podporiť a upevniť prirodzenou cestou výučbu anglického jazyka. Pokrok je vidieť už po prvých mesiacoch. V našej rodine sa stal prirodzenou súčasťou každodenného života. Deti (Adĺžka 8, Vojtech 6) môžu pracovať kedykoľvek a odkiaľkoľvek, 5 dní v týždni. Angličtina sa stáva "ich" jazykom. Nemusí sa pýtať, čo je nepravidelné množné číslo, jednoducho to vie. Je úžasné sledovať ich nevedomé pokroky.
MUDr. Lucie Šefrhansová, Ph.D.
Kristínka začala v 4. triede. Prvé výsledky sme videli už po pár mesiacoch, ale skutočný zlom nastal po zhruba 8 mesiacoch, kedy sa v škole zlepšila aj v českom čítaní a iných predmetoch. V piatej triede vyhrala školskú anglickú olympiádu, v šiestej triede bola druhá na okrese a letos. . Rozhodne môžem program Fast ForWord odporučiť.
Iveta Dufková
Program mi hneď od začiatku pripadal oveľa zábavnejší ako bežná výučba angličtiny, a keď ho videli moje deti, tak ho chceli tiež. Takže už trénujeme všetci. Najväčší zlom vidím v tom, že slovná zásoba as ňou celé vety sa mi nejako dostali do podvedomia, takže si ich nemusím prekladať a rozumiem im. Angličtina je pre mňa celkovo jasnejšia a zrozumiteľnejšia. Nemusím sa sústrediť, že teraz bude niečo v angličtine, ale keď niečo anglicky začujem, jednoducho tomu rozumiem.
Lucie Křížová
Adielka je na 8-ročnom gymnáziu a vlani mala z angličtiny trojku. Potom čo pár mesiacov pracovala s programom FFW, angličtina jej začala v škole lepšie ísť, lepšie jej rozumie, nad gramatikou nemusí premýšľať, pretože ju má „v uchu“ – chybný tvar počuje, tak ako by ho počula v slovenčine. Výrazne sa jej rozšírila slovná zásoba a svete div sa... v januári mala písomku z angličtiny najlepšiu v triede – na plný počet bodov.
Renata Rozkovcová
Sme s dcérou (10 rokov) nadšené, za 9 mesiacov, čo s programom pracujeme, sa jej obrovsky zlepšila výslovnosť jazyka – pred tým mi to doslova „rvalo uši“ :)) – chápe základnú podstatu aj neznámeho textu, keď si ho prečíta, a veľmi pozitívnu spätnú väzbu na „rýchlosť“ a naplnil som na rýchlosť. S AJ teraz nemá žiadny problém a veľmi ju to baví. Pokračujeme ďalej a doplnili sme s dcérou aj online krúžok angličtiny so SciLearn. Ďakujeme.
Katarína Kučovámamička Helenky a Danielky
Moja dcéra Klára (4. trieda) bola tento rok na prímestskom tábore s rodenou hovorkyňou (Kanada), bez česky hovoriaceho ďalšieho lektora. Jednalo sa o malú skupinu rovnako starých detí. Bola schopná sa bez problémov dorozumieť (na rozdiel od ostatných detí, ktoré za ňou vraj stále chodili) 🙂 Som presvedčená, že hlavným dôvodom bolo používanie SciLearn programu, ktorý využívame približne dva roky. Žiadne ďalšie krúžky okrem školskej angličtiny od 3. triedy, kedy s angličtinou začala, nemá.
Lucie Kuchárovámamička Klárky
Dcéra začínala naozaj od nuly v 1. triede, bez akýchkoľvek iných hodín angličtiny. Keby začala až v druhej triede, bolo by to asi lepšie, už len kvôli zvyšujúcemu sa množstvu písaného textu. Pre staršie deti aj s minimálnym základom angličtiny je ale program super! Hry sú vtipné, bavia a motivujú na každodennú prácu. Program určite nie je zbytočná investícia, vnímam pokrok v porozumení. Obrovskou výhodou je možnosť práce kedykoľvek počas dňa a v teple domova.
paní Ř. mamička Emy Ř z 2. třídy
"Chcem vám napísať, že máte úžasný tím :-)) Jenda ešte včera stihol prvý krúžok so staršími deťmi a bol veľmi a veľmi spokojný :-)) Jenda perfektne pracoval a zapájal sa, aj keď sme mali problém s kamerou. organizáciu, podporu, ale vďaka vášmu programu Jenda nič v hlave nerieši a myslí anglicky.
Eliška V.mamička Jendy z 3. triedy - po absolvovaní online krúžku AJ so SciLearn
Moju dcéru program naozaj baví a za niekoľko mesiacov jeho používania urobila veľký pokrok v porozumení aj výslovnosti a zlepšila si aj slovnú zásobu. Určite ho všetkým môžeme odporučiť.
Ing. Miroslava Chlpatá
Veľká spokojnosť, deťom sa program páči. Sú vidieť aj pokroky. Syn je dyslektik a krásne zvláda. Výborná komunikácia aj s lektorkou. Vždy príjemná, ochotná riešiť a poradiť. Môžeme všetkým odporučiť.
Jana Provazová
Moju dcéru program naozaj baví a za niekoľko mesiacov jeho používania urobila veľký pokrok v porozumení aj výslovnosti a zlepšila si aj slovnú zásobu. Určite ho všetkým môžeme odporučiť."
?
S kurzom sme veľmi spokojní, obom deťom (12 a 14 rokov) sme ho predĺžili na ďalších 6 mesiacov. Deti kurz baví, syn dokonca niekedy robí lekcie navyše, baví ho sledovať v rámci týždenných reportov, ako mu rastú percentá pokroku. So mnou sa veľmi učiť nechcel, ale výučba formou hry je pre neho príjemná. Deti nijako neskúšam, ale pri náhodných kontaktoch s angličtinou som často prekvapená, čomu všetkému už rozumie. Skvelá je časová flexibilita. Veľmi pozitívne tiež hodnotím komunikáciu s lektorkou zo zákazníckej podpory, ktorá vždy rýchlo a ochotne odpovie na moje otázky.
GabrielaThöndlová
Deti si navykli pravidelne robiť kurzy a sledujem pokrok ako v porozumení, tak aj v slovnej zásobe. Páči sa mi forma učenia pomocou hier. Už som ju známym odporučil a ten si na základe môjho odporúčania kúpil kurz.
Ladislav Pospíšilmanažér, IKONIX s.r.o.
Se SciLearn pracujeme druhým rokem a i když nemáme takovou studijní disciplínu, jakou by to chtělo, zlepšení je znatelné. Děti vykazují vyšší schopnost porozumění textu, rozeznávají slova (třeba v písních), rozumí povelům, nápisům. Ale co je hlavní - jsou ochotné anglicky komunikovat a mají vyšší sebevědomí. Vidím prostor ke zlepšení ve zpracování reportů, které by třeba mohli být dostupné online a lépe přehledné. I aplikace pro mobilní zařízení by byla prospěšná. Česká podpora je ale kvalitní a produkuje podpůrné materiály. Je vidět snaha projekt rozvíjet.
Soňa BeržinskáIT firma
Dcéra pracuje s programom Sci Learn už pol roka. Sme veľmi spokojní. Dcéru výučba baví. Sadá si k počítaču dobrovoľne. Ja vidím pokroky. Čo ma veľmi zaujalo je časť s počúvaním, kde dcéra s prehľadom rozoznáva zvuky, ktoré predtým nepočula. To jej povzbudzuje v jej ďalšej práci. Rozhodne budeme s programom pokračovať ďalej.
Jana Horynová
Tento program odporúčam, dcére určite pomohol so základmi angličtiny.
Tereza Pandulová
Syn (10) aj dcéra (9) používajú program Scilearn už takmer tri roky a pri oboch je vidieť výrazné zlepšenie. Posledný rok pravidelne striedame s asistovaným čítaním a môžem povedať, že to stále obaja bavia. Ak bolo potrebné niečo vyriešiť, lektorky reagovali takmer okamžite. Od septembra uvažujem aj o ich krúzku. Celkovo sme všetci spokojní a môžem len odporúčať.
Jana Vrabcová
Najviac sa mi páči prístup - učenie prostredníctvom hry, postup vlastným tempom a opakovanie problematických oblastí. Prístup lektorky bol vždy veľmi príjemný, nenásilný a ústretový. Čo sa týka výuky, je veľmi intuitívna a vidím, že mojej dcére sa angličtina dostáva "do krvi". Určite by som školu odporúčala.
Mária Višňovská
S programom som spokojná, je možné si určiť, kedy budú dcéry pracovať a ako dlho. S programom začala staršia dcéra, pretože som nebola spokojná so školskou angličtinou. Dcéra program používa už niekoľko rokov, v súčasnej dobe je v 7. triede ZŠ a anglicky vie veľmi dobre. Číta knihy a sleduje filmy v angličtine. V minulom roku navštevovala aj krúžok ANJ s lektorkou Veronikou Svatošovou a bola veľmi spokojná, na hodiny sa veľmi tešila. Program používa aj mladšia dcéra druhým rokom a dúfam, že bude mať rovnako dobrú angličtinu ako jej sestra. Veľmi ďakujem Veronice Svatošovej za podporu.
Lucie Rumpíková
V kurze sme zatiaľ krátko (2 mesiace), takže nemôžem povedať, že už vidím výsledky. Ale zatiaľ plní to, prečo som niečo hľadala a to je podporiť školskú výučbu, ktorá je v prípade syna nedostatočná. Máme program 3x30 minút týždenne (väčší rozsah nechceme, pretože by to na syna bolo veľa). Skúsili sme modul nácviku sluchu a gramatiky aj čítania, oboje má nespornú výhodu, že to syna baví a sadá k počítaču dobrovoľne. Takže minimálne určite bude mať efekt, že prichádza s angličtinou viac do styku. Program je individuálny, dá sa všeličo upraviť a nastaviť za pomoci podpory.
Petra Soukupová
Syn využíval program v minulom školskom roku. Už po prvých dňoch sa veľmi zlepšil vo výslovnosti aj v porozumení pri počúvaní. Preto sme sa rozhodli, že v tom bude pokračovať aj tento rok. Odporučila by som to všetkým, ktorí sa učia cudzí jazyk. Je to zábavné a hlavne zakaždým vidíte svoj postup, takže vás to motivuje k plneniu ďalších úloh. Veľmi milo ma prekvapilo, že aj online kurz je možné prispôsobiť podľa individuálnych potrieb študenta.
Ľudmila Holinkováučiteľka 1. stupňa ZŠ
Máme skúsenosti s on-line kurzom pre syna. Je v programe už tretí rok a je poznať jeho pokrok. Má veľmi dobrú výslovnosť a učí sa potom v škole ľahšie. Z angličtiny má výbornú. Verím, že je to práve vďaka on-line kurzu.
Veronika KlímováSZČO/ terapeutka
Pozitíva - atmosféra je priateľská, deti sa na angličtinu tešia, hoci sú momentálne v pubertálnom veku a do všetkého ich človek musí nútiť, do angličtiny nie:) Výučbu by som určite odporučila, deti hýria rôznymi hláškami v angličtine, ktoré poznajú práve napríklad z výukových materiálov, kedykoľvek potrebujem niečo preložiť, idem za nimi a oni už vedia aj jemné nuansy medzi slovíčkami, čo by sa určite nepovedalo, alebo naopak, čo sa hodí viac. Pokiaľ potrebujem niečo s lektorkou zariadiť, je vždy prístupná a ochotná a zmenu v programe urobí v podstate ihneď.
Lenka Hadašoválektor slovenčiny pre cudzincov
Na scilearn oceňujem časovú flexibilitu (program si môžete zapnúť vtedy, keď Vám to vyhovuje), samostatnosť (dieťa je schopné si ho zapnúť a ovládať samo) a kvalitu (dieťa sa učí angličtinu zábavným spôsobom, posúva sa dopredu postupne). Do scilearn sa zapojili moje tri deti postupne ako rástli. Scilearn ich baví, neodmietajú si k nemu sadnúť, angličtinu majú radi. Najstaršia dcéra číta a rozpráva anglicky vynikajúco, filmy už odmieta pozerať v rodnom jazyku a v pôvodnom znení im bez problémov rozumie. Mladší chlapci sa zlepšujú a je super, že sú 3x do týždňa v kontakte s angličtinou. “
Silvia Procházkováekonom
Možnosť vzdelávania z domu, kedykoľvek máte čas.
Iveta Patáková, Učiteľka MŠ
Chcela som, aby deti vedeli dobre anglicky. V škole sa naučili farby, školské predmety, trochu sa predstaviť, ale nič viac, a bol to boj donútiť ich, aby sa učili, keď ich to nebavilo. Skúšala som teda rôzne formy výučby, či už to bol konverzačný kurz, ktorý však stál značnú sumu peňazí, individuálnu výučbu online alebo rôzne aplikácie. Nič z toho však nebolo zároveň zábavné, interaktívne a súčasné systematické a cenovo prijateľné. Bola som už zúfalá. A tiež som nemala veľa peňazí na to, aby som platila každému zvlášť súkromného lektora a ešte dohliadala na to, či sa učia. Keď som objavila SciLearn, bola som zo začiatku skeptická, predpokladala som, že to bude jedna z ďalších položiek, ktoré odškrtnem ako vyskúšané a neúčinné aplikácie. Ako hlboko som sa mýlila. Už veľmi skoro sa dostavili výsledky. Deti nielenže program bavil a nemusela som dohliadať na to, či sa učia, pretože sa jednoducho sami prihlásili a robili si program, ale tiež sa začali zlepšovať ich jazykové schopnosti. Dodnes si pamätám, ako sme raz išli autom a počúvali sme rádio. Zrazu deti začali prekladať piesne, ktoré predtým vôbec nevnímali. Postupom času začali sledovať Priatelia v angličtine bez titulkov a dnes, asi po dvoch rokoch používania programu SciLearn sledujú nielen filmy v origináli, ale ak je nejaká kiha na trhu, ktorá ešte nie je preložená, a deti by ju si ju rady prečítali, kúpime ju, lebo im nerobí problém čítať v angličtine. Tiež začali deti chodiť do online konverzácie, ktorú je možné tiež prikúpiť k programu a pani lektorka V. Svätošová deťom vyberá zaujímavé témy, hodiny sú interaktívne a vždy je ochotná pomôcť, ak potrebujeme niečo v súvislosti s angličtinou. Práve sme sa vrátili z ciest po Škandinávii. Deti sa tu dohovárali nielen v obchode, ako základné frázy, ale boli schopné konverzovať s pani na móle pri mori, zabávali sa s pani v múzeu, objednali si nielen lístky do múzea, ale konverzovali aj v kaviarni a mohla by som s výpočtom pokračovať. Dcére je 13 a synovi 15 rokov, ale som si istá, že bez programu SciLearn by sa na takú úroveň v klasickom školstve nedostali skôr, a kto vie, či, niekedy v maturitnom ročníku. Keď mi niekto rozpráva o problémoch s učením sa angličtiny, odkážem ho na SciLearn. Kúpila som si ho tiež a teraz „parí“ celá rodina. Je to interaktívne a pritom sa človek učí, a to všetko za rozumnú cenu. Preto kadiaľ chodím, tadiaľ SciLearn dopuručujem 🙂
Lenka Hadašová lektor nemčiny a slovenčiny pre cudzincov
Kto nezažil, neuverí... k programu SciLearn sme sa pridali už pred 3 rokmi na odporúčanie priateľov a sme tomu skutočne veľmi radi, náš syn (dysgrafik, dysortografik, dyslektik - 12 rokov) naozaj zlepšuje svoj cit pre jazyk..nielen ten anglický. Dcérka (10 rokov) sa naozaj veľmi zásadne posunula vo vetnej stavbe, prirodzenom vnímaní jazyka a keď anglicky prehovorí, jej výslovnosť nás uvádza v úžas. Keď počujete svoje dieťa v druhej triede, ako si opakuje nahlas....touch the blue circle... pochopíte, aká je to paráda... Deti je niekedy ťažké k cvičeniu angličtiny prinútiť, ale je úžasné, kam sa za tie mesiace cvičenia posunuli, ako sú samostatné a hlavne získavajú na vedomostiach naozaj bez našej účasti a veľmi rýchlo. Podivný minulý rok v dištančnej výučbe bol dôkazom toho, že on-line výučba môže byť aj zábavná a zakaždým trochu iná .... Naše deti sa neporovnávajú, ale občas si angličtinu užívajú aj spoločne .. pretože niektoré postavičky, poviedky a knižky naozaj milujú ... Ďakujeme za skvelú podporu pani učiteľky Drkalovej, ktorá nám pomáha prekonať úskalia zložitejších úloh a s riešením je nám na blízku 24/7. Pre všetkých, pre ktorých je vzdelanie detí tak dôležité, ako pre nás, sú prostriedky za Sci Learn skvelou investíciou.
Lucie K.mamička detí 10 a 12 rokov
Dobrý deň, naozaj si myslím, že kurz je dobre premyslený, len som ešte sama nenašla čas na preštudovanie všetkých jeho benefitu a rád pre rodičov, ako to naplno využiť. takže syn to robí, ale skôr pretože to chcem ja a zatiaľ sme sa nedostali na to aby sa na to tešil alebo to chcel robiť sám. Berie to. že to musí splniť. Ja sa teda priznám, že aj čítanie reportov je také zdĺhavé, ale asi je to všetko tým, že som ešte nenašla čas si k tomu naozaj sadnúť a všetko prečítať. Nejako mám dojem, že na to potrebujem aspoň hodinu dve času aby som to všetko prešla a tak to odkladám. Inak mi príde, že to máte suprovo prepracované, ako sa to automaticky posúva v obtiažnosti. Osobne by som bola radšej za anglickú angličtinu ako americkú, ale zase to beriem lepšie niečo ako nič 🙂 Vaša podpora je úžasná. mám tam problém s jedným modulom a snaha od Vás to vyriešiť ma veľmi milo prekvapila. priznám sa, že som ešte naplno nevyskúšala poslednú radu ako to skúsiť aby modul fungoval. Ja s technológiami nie som veľmi kamarát, takže všetko čo nie je jednoduché a hneď uskutočniteľné, tak ma to odradí. Snáď sa k tomu niekedy dostal aby Maty mohol dokončiť aj ten jeden modul, ktorý nefunguje ako má. celkovo sme s programom spokojná, len potrebujem si nájsť čas a preštudovať všetko o kurze aby som ho naplno mohla využiť, alebo teda syn.
Martina Bolfova
Program SciLearn je perfektný. Je založený na prepracovanom systéme učenia a intenzívnom opakovaní, ktorý prináša skvelé výsledky. Naše dve deti sú v programe od jari 2020, kedy začal čovid. A bolo to správne rozhodnutie, SciLearn viac ako nahradil online školskú výučbu. V prvých týždňoch a mesiacoch sa deti naučili pekný zoznam slovíčok, nejaké hlášky z jednotlivých hier (prenášané s patričnou výslovnosťou a intonáciou) av neposlednom rade veľmi pekne vyslovovali. Teraz, po 3 rokoch, je ich pokrok už veľmi dobre viditeľný. Dcéra (12 rokov) už dokázala prečítať knižku pre teenagerov v origináli (a väčšine rozumela, pretože dokázala prerozprávať, o čom bola, a keď sme z nej čítali nahlas, smiala sa na správnych miestach). Svoj pokrok akceleruje aj sledovaním videí na TikToku a pod. Začala písať aj krátke príbehy - gramaticky nemá všetko správne, ale jej prejav je úplne zmysluplný a také frázy by ste u šestiačky, ktorá má angličtinu od 3. triedy, naozaj nečakali - obvykle sa k nim študenti dostanú až niekde na úrovni B2, C1. Syn (10 rokov) sa zase snaží porozumieť komentátorom svojej obľúbenej PC hry, keď sleduje na internete turnaje. Ešte sa opýta na rôzne slovíčka, ale dosť už rozumie. Tiež dokáže konverzovať na nejakú jemu blízku tému. Originál knihy ešte nečíta, ale zvládne zjednodušený príbeh, vie sa o ňom jednoducho porozprávať. Program je skvelý, pretože rozvíja totiž presne tie zručnosti, na ktoré v škole často nie je veľa času a ktoré chce každý vedieť – teda rozprávanie a porozumenie hovorenému slovu. Pritom sa ale nezanedbáva ani gramatika (tá sa ale učí odpočúvaním a intenzívnym tréningom štruktúr) a slovíčka. Nie je to lacné, ale za tie peniaze to rozhodne stojí.
Ilona Zdeňková
Program som zakúpila pre dcéru ako doplnok a rozšírenie výučby angličtiny v škole. Aktuálne je v 2. ročníku ZŠ as programom pracuje iba pol roka. Po dobrej skúsenosti som ho však predĺžila na ďalšie mesiace. Ako veľké pozitívum programu vidím možnosť štúdia v čase, ktorý dcére momentálne vyhovuje a zároveň nemusí nikam dochádzať (študuje v pohodlí domova). Výučba sa individuálne prispôsobuje jej aktuálnym znalostiam. Tento program som vybrala preto, že ma zaujala metodika výučby angličtiny – najprv sa mozog študenta „pripravuje“ na výučbu. Myslím, že tento spôsob výučby rešpektuje fyziologické procesy človeka pri učení sa akéhokoľvek jazyka. Program je veľmi dobre prepracovaný a pre deti zábavný. Priznávam, že sa objavilo aj pár dní, kedy sa dcére veľmi pracovať nechcelo, ale vo väčšine prípadov sa do výučby púšťala rada. Navyše program poskytuje aj metodickú podporu pre rodičov a ponuku rôznych doplňujúcich materiálov. Skvelé je tiež týždenné zasielanie reportov o postupoch vo výučbe. Stúpajúca krivka grafov a navyšovanie počtu zvládnutých percent je dobrou motiváciou ísť v učení ďalej. Radosť dcére urobil aj certifikát o zvládnutí modulu. Komunikácia s lektormi (e-mailom, telefonicky) prebiehala vždy na veľmi profesionálnej úrovni. Tento kurz určite budem odporúčať svojim známym.
Jitka Petrlová

Skúsenosti školákov

V programe FFW pracujem asi trištvrte roka 5x týždenne 30 min. Začal som hrať hry vo FFW, pretože rodičia chceli, aby som sa zlepšil v angličtine - rozšíril si slovnú zásobu, zlepšil výslovnosť a viac rozumel, keď niekto hovorí anglicky. Niektoré hry sú pre mňa ťažké, iné ľahké. Zložitejšie sú pre mňa hry, kde je veľa textu. Najradšej hrám Space Racer a Bear Bags. Keď ma to nebaví, tak to vydržím – ako motivácia na dorobenie mi pomáha, že už to neskôr nebudem musieť robiť. Keď si neviem rady, tak zavolám mamku. Občas sa aj hnevám, keď mi to opakovane nejde. Potom si musím dať pauzu a vrátiť sa k hre neskôr. Vďaka CF, ktorý som používal 5x týždenne 20 min cca 6 mesiacov, som sa dosť zlepšil v čítaní (aj výslovnosti). Najradšej som si čítal o zvieratách. Keď sa texty sťažili, prestalo ma to baviť, pretože to už bolo príliš zložité. Celkovo rozumiem angličtine podstatne lepšie – dal by som si 4 hviezdičky z 5. V škole som vďaka SciLearn najlepšie v triede a pomáham aj deťom z vyšších ročníkov. Odporučil by som program aj deťom v škole, pretože by im mohol pomôcť s výslovnosťou.
Šimon K., 10 rokov
Program sa mi páči, väčšina hier ma baví, páčia sa mi blbosti, čo postavičky robia za odmenu. Ale niečo je pre mňa veľmi ťažké a nerozumiem tomu. Bavili ma hry na spoznávanie zvukov, hry so slovíčkami a krátke vety. Dlhé vety nemám rada. Na začiatku som angličtinu nevedela vôbec, ale teraz už niečomu rozumiem. Občas som ale naštvaná, že mi to nejde.
Ema R. (2. trieda ZŠ)
Chodím do 4. triedy a program sa mi veľmi páči, pretože je zábavný. Bavia ma tie rôzne postavičky, ktoré ma v hrách učia. Tiež to, ako ma odmeňujú, keď to viem :-). Super je, že sa môžem učiť, keď mám čas a nemám napríklad práve žiadne úlohy alebo krúžky. Veľa som sa v angličtine zlepšila, aj keď som pred tým aj tak mala v škole za angličtiny vždy jedničku. Ale teraz už sa môžem pozerať na rozprávky v angličtine.“
Katarína Macháčkováštudentka 4. triedy

Skúsenosti dospelých študentov

V programe pracujem ja a môj syn, ktorý je v 3. triede. Som veľmi vďačná za túto možnosť učenia angličtiny. Pri mojej práci (nepravidelnosť, nočné služby) nemôžem chodiť do žiadneho kurzu. Aj za tých pár mesiacov, čo SciLearn English používam, som si istejší v konverzácii, občas musím použiť angličtinu v práci, takže posun určite vidím, u syna vidím, že v škole v angličtine nemá problém, nič sa nemusí učiť doma. Program by som určite odporučila aj ďalším deťom a rodičom."
Veronika Kupská
Online kurz som zprvu zakúpil pre dcéru, ktorá mala vlani v novembri v škole (6.trieda) známku z angličtiny medzi 4-5. V polroku 2-3 a teraz jej vychádza lepšia 2. Takže obrovská spokojnosť. Kurz som už odporučil v okruhu svojich známych a zakúpil aj pre seba."
Dušan Benčo
Hlavne z časových dôvodov mi výučba vyhovuje. Vo večerných hodinách sa už môžem venovať sama sebe. Touto formou výučby som spoznala, že angličtina nie je tak hrozne ťažká, ako som si najskôr myslela. Páči sa mi pochvala po splnení úlohy. Už po mesiaci som bola učiteľom na kurze angličtiny ktorý navštevujem súbežne pochválená, ako dobre čítam. Odporúčam hlavne večným začiatočníkom, ako som bola ja a vždy to vzdala
Gabriela H.večný začiatočník, v programe pracuje 1 rok
Napokon kurzy, ktoré majú význam. Pokrok som na sebe cítila už naozaj po intenzívnej mesačnej práci. Keď som v aute cestou do práce počúvala piesne, som zistila, že angličtinu počujem jasnejšie. Po niekoľkých ďalších týždňoch a mesiacoch bol obrovský posun aj v porozumení hovorenej reči. Slovíčka a vlastne celé frázy sa veľmi ľahko fixujú v mozgu, príde mi úplne krásne, ako si slová hneď zapamätám. Akoby bol môj mozog na angličtinu konečne naprogramovaný. Teraz pracujem už pol roka a stále ma to baví a idem ďalej. Môžem len a len odporučiť."
Martina Weinhöferová
So SciLearn English som bola veľmi spokojná. keď som mala otázku vždy ma bolo všetko vysvetlené. Veľmi zaujímavá a netradičná výučba. Veľká výhoda je v tom, že si človek výučbu organizuje sám – čas aj miesto. Chválim a odporúčam.
Ivana Musilová
Lektorka mi bola oporou. Vždy sa mi plne venovala a snažila sa v rámci programu všetko vysvetliť a poradiť, ako na daný typ cvičenia, alebo ako pracovať s týždenným hodnotením a využiť ho vo svoj prospech na ďalšie zlepšenie."
Katarína Blechová
Každý týždeň komunikácia, či je všetko OK. Veľmi príjemná a ústretová lektorka. Veľmi odporúčam. Vždy profesionálny prístup av prípade komplikácií okamžite pomohla situáciu vyriešiť. Z jej strany bola vždy cítiť veľká podpora a motivácia k výučbe jazyka.
Šárka Kozáková
Kurz sa mi veľmi páči, je super že môžem pracovať kedy chcem, odkiaľkoľvek a ešte sa pri tom hrám. Je prekvapujúce, ako rýchlo robím pokroky. Kurz by som určite odporučila všetkým, čo sa naozaj chcú naučiť jazyk.
Nikola Richterová
Scilearn je úplne unikátny a výborný systém na výučbu, respektíve prípravu mozgu na učenie anglického jazyka. Cvičenia sú zábavné, niektoré dosť ťažké, ale veľa som sa naučila. Avšak je to predovšetkým zamerané pre deti a niekedy mi robilo problémy z obrázkov spoznať, o čo ide. Pre deti ideálne a zábavné.
Milada Bromiprávnik
Z časového hľadiska je pre mňa výhodné, že si sama určím, kedy sa počas dňa jazyku venujem.
Gabriela Holejšovskáodborný referent
Áno, určite by som odporučila známym. Oceňujem kladný a ústretový prístup k študentom.
Božena Minichová
Pravidelné lekcie ma prinútili sústavne pracovať, bolo to zaujímavé a prospešné.
MarcelaSára Holečkovášpeciálny pedagóg na základné škole
Výučba je vedená inovatívnym spôsobom. Prednosť je časová variabilita – možnosť výučby v domácom prostredí, so spätnou odozvou.
KarlaTrnková technik
Som večný začiatočník v anglickom jazyku, ruštinárky počas prázdnin "preučené" na angličtinárky sa na mojom prístupe k cudziemu jazyku "podpísali", celkom 7 rokov AJ na základnej a strednej škole. Vzhľadom na to, že najskôr začala pracovať v programe dcéra, ktorá navštevuje dvojjazyčnú školu, už som vedela čo ma čaká. Išla som do toho zo zvedavosti, či tento program dokáže aj mňa niečo naučiť (k čomu som dovtedy bola skeptická). Je ťažké "urvat" si 30min 5x týždenne pre seba, potom to už odsýpa ..... pri práci v programe pre mňa je potreba absolútnej sústredenosti a pozornosti. Na moje prekvapenie mi všetky cvičenia počnúc rôzne vysokými zvukmi, opakujúcimi slovíčkami pomohli k lepšiemu porozumeniu v AJ .... strach z rozprávania mi zatiaľ "neodbúrali". Odporučila by som program ľuďom, ktorí sa chcú v AJ posunúť a nemajú času nazvyš, aby mohli dochádzať na kurzy a exceletne tento program pomáha deťom – študentom ako doplnok k výučbe.
M.P.
Angličtinu som začala študovať ako samouk až v dospelosti. 2 roky som navštevovala jazykový kurz s ďalšími cca 5-7 študentmi, 3 roky som mala angličtinu na vysokej škole. Cítila som, že potrebujem poriadok a disciplínu, inak sa jazyku venovať nebudem. Keď som sa dozvedela o možnosti vášho internetového kurzu, ktorý ma svojim programom zaujal, neváhala som ani chvíľočku. Predtým som totiž vyskúšala rôzne jazykové kurzy, ktoré ponúkajú ukážkové hodiny. Žiadny ma ale nepresvedčil. Výukový program SciLearn English vidím zo svojho pohľadu ako program, ktorý nenásilnou formou pomáha počúvaniu, čítaniu a výslovnosti v angličtine. S programom pracujem rok a pol a progres u mňa je citeľný. Nielen sama pred sebou, ale ani pred rodinnými príslušníkmi (zvlášť pred pubertálnym synom :-)) sa už nehanbím hovoriť, resp. čítať nahlas. Rovnako sa nesnažím prekladať slovo od slova, ale najskôr si článok (stať) prečítam celý a pomaly sa snažím pochopiť obsah. Pre mňa je to obrovský posun. Program by som rozhodne odporučila ľuďom, ako ja, ktorí s angličtinou začali neskôr, jazyk v podstate nemajú možnosť používať, ale majú veľkú túžbu sa ho naučiť a aspoň čiastočne porozumieť filmom alebo piesňam v angličtine, prípadne poradiť cudzincom, ktorí chcú poradiť.
Žaneta Šestáková
Mám 33 rokov a po tom, čo som sa angličtinu učila na strednej a chvíľku v jazykovej škole som dokázala čítať knihy v ľahšej angličtine a dorozumela som sa „rukami nohami“. Hľadala som niečo, čo mi pomôže rozumieť hovorenému slovu a dodá mi odvahu hovoriť po anglicky plynulo a so správnou výslovnosťou. Keď som natrafila na program FFW a prečítala si o utváraní „anglického mozgu“ mala som pocit, že to je to, čo potrebujem. Program mi ponúkal cvičenia so zvukmi, ktoré nemali s angličtinou navonok nič spoločné, ale boli zábavné a ja som sa snažila získavať čo najviac bodov. Potom cvičenia so slovami alebo príbehom s následnými úlohami. Vtipná a milá grafika, neustále opakovanie a postupné môjmu pokroku prispôsobené zvyšovanie náročnosti mi vyhovovalo a motivovalo ku (takmer :)) každodennej práci. Vyzdvihujem aj možnosť konzultácií s lektorkou, ktorá mi ochotne a milo pomáhala a radila. Zatiaľ som v programe pracovala krátko, ale i tak vnímam, že sa rozšírila moja slovná zásoba a zlepšila citlivosť ucha na rôzne odtienky vo výslovnosti podobne znejúcich slov. Program odporúčam všetkým, ktorí sa radi učia hravou formou a uprednostňujú domáce prostredie a flexibilné načasovanie práce.
Zuzka L.
SciLearn používam s prestávkami už niekoľko rokov. Napriek tomu, že som v kategórii 59+ a výučba je skôr určená pre deti školou povinné, nemôžem si SciLearn vynachváliť. Zaujímam sa okrem iného o mozog a práve metóda, ktorú používa SciLearn, je s mozgom plne kompatibilná. Zábavná forma výučby zaujme predovšetkým deti. Vďaka SciLearn sa výrazne zlepšilo moje porozumenie hovorenej angličtine, oveľa lepšie rozumiem hovorovej reči a som teraz schopný počúvať anglické videá na Netflix, YouTube aj v rámci rôznych online kurzov v plnej rýchlosti. Za to ďakujem predovšetkým svojej lektorke pani Mgr. Anne Čiernej, ktorá mi poskytuje štatistiky môjho učenia a vždy mi obratom vyšla v ústrety. SciLearn preto naozaj odporúčam ďalším záujemcom, a to nielen z radov detí a školákov. Som skutočne veľmi spokojný.
Ing. Petr Maňasprogramátor
V mojom prípade sa jedná o online štúdium. Líči sa mi komunikácia – lektorka mi vždy všetko zrozumiteľne vysvetľuje, reaguje a vyrieši všetko obratom, odporúča najvhodnejšie riešenie pre mňa. Moduly pre prípravu mozgu na angličtinu boli veľmi zvláštne, celkom ma bavili a boli jednoduché, najskôr som si myslel, že mi to výrazne nepomôže. A potom sa stal zázrak, začal som pozerať seriál Priatelia bez anglických tituliek a rozumiem toľko, že už dokážem zachytiť daj, celkom sa zabaviť a nemám z toho odpor ako som mal ešte pred mesiacom. Verím, že progres bude pokračovať. Moduly na gramatiku ešte nedokážem ohodnotiť, ale chce to pri nich väčšiu sebadisciplínu.
Ján Pohánkamanažér
Pre mňa osobne bol dôvod voľby scilearn.cz skôr zvedavosť. Nepočítala som, že môj dlhodobo (10 rokov) stagnujúci „level B“ (taký zen na dovolenku ok, ale film si neužijete ani s titulkami.:)) sa nejako významne posunie. Čo je zaujímavé, po dvoch mesiacoch sme začali počúvať podcasty a audio knihy a pomerne bez problémov. Predtým som mala s počúvaním a porozumením "native speakrov" naozaj trabl. teraz tretí mesiac na scilearn sa výrazne zdvihlo moje sebavedomie a dôvera, že aj keď som sa jazyk začala učiť pomerne neskoro (okolo 45 rokov), tak sa počas roka posunu na úroveň C1. Pre niekoho by hravosť programu mohla byť problém, ale asi sa prebudilo moje vnútorné dieťa a prvýkrát si výučbu angličtiny skutočne užívam. Občas som frustrovaná, keď sa nemôžem posunúť ďalej a program ma nepustí, pokiaľ nie som na ďalší krok pripravená. Už si púšťam aj filmy, najskôr bez titulkov, potom s EN titulkami a pokiaľ nechytám, tak českými. Program rozhodne odporúčam a keď budem mať vnúčiatko, tak sa s ním budem učiť týmto spôsobom. Skvelé pre automatické pochopenie systému anglického jazyka a "otvorenia" uší. Hravou a systematickou formou bez drillu gramatiky.
Erika Piesch manažér

Skúsenosti učiteľov

Program využívame už 3 roky u žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami. Vďaka programu sa u žiakov rozvinuli a zlepšili fonologické schopnosti, ktoré sú kľúčové pri učení jazyka – zvýšil sa výkon pracovnej pamäte (lepšia schopnosť počúvať a postupovať podľa inštrukcií) – zlepšila sa koncentrácia pozornosti, ale aj spracovanie a radenie informácií – posilnila sa sluchová pamäť (reč sa spracováva rýchlejšie a automatickejšie). Žiaci si v angličtine osvojili novú slovnú zásobu, gramatické javy, zlepšili si anglický prízvuk."
Mgr. Zuzana Ochabovášpeciálna pedagogička ZŠ Nevädzová, Bratislava
Prezentácia programu ma zaujala na konferencii v Prahe Neuroveda vo vzdelávaní 2018. Bolo to vzplanutie a výzva, vlastne som sa chcela presvedčiť, či je to tak skvelé a efektívne, ako to bolo predstavené. Vážila som si seriózne informácie o tom, že program nesľubuje výsledky bez práce, ale s prácou, ktorá však deti baví, je podložená poznatkami neurovedy a dobrou skúsenosťou so spätnou väzbou. Bolo skvelé aj to, že mnoho rodičov sa nám podarilo presvedčiť o zakúpení účtov za pomerne prijateľnú čiastku. Jediným problémom bola praktická stránka veci, a to samotné prihlasovanie do účtov, deti /1.trieda/ mali veľmi malú skúsenosť s počítačom a nevedeli písať. Riešením bolo rozdelenie skupiny na menší počet. Za niekoľko týždňov sa situácia zlepšila (poznámka: deti pracujú 2x týždenne v triede s učiteľom a 1x týždenne doma s rodičmi). K samotnej výučbe: program si deti veľmi rýchlo osahali a do práce sa stále tešia, čo je to, čo ma neustále presviedča o tom, že sme urobili správne. Program je výborným doplnkom ku klasickej výučbe angličtiny /1h týždenne - veľmi nízka hodinová dotácia pre ai/ Myslím, že program je pri tejto hod.dotácii kľúčovým, čo bol tiež impulz pre rodičov, ktorým na výučbe angličtiny záleží. Deti veľmi dobre reagujú, keď na ne v priebehu hodiny hovorím anglicky, už teraz by som povedala, že majú primeranú slovnú zásobu. Každé dieťa prechádza v programe svojim tempom a tým je splnená zásada o rešpektovaní individualizácie. Aj sama na sebe som sa presvedčila, že tento spôsob výučby mi veľmi vyhovuje a výsledky na sebe naozaj tiež pozorujem. Výsledky a nadšenie detí z práce je dôvod, prečo by som program s čistým svedomím odporučila všetkým učiteľom angličtiny.
Mgr. Lucie Vancováučitelka, ZŠ Božkov, Plzeň
Od zavedenia programu SciLearn English v našej škole som očakávala celkový posun v angličtine u všetkých detí aj tých najmenších. Páčilo sa mi, že je program vo forme počítačovej hry, a tak deti bavia. V praxi sa ukázalo, že mladšie deti pracovali ešte intenzívnejšie ako bolo dohodnuté a nadšene skúšali nové moduly. Niektoré zo starších detí pracovali aj na čítacom module (ClearFluency, predtým pod názvom Reading Assistant). Behom pár mesiacov prečítali veľa kníh a práca s programom ich bavila. Ako učitelia sme mali priebežný prehľad o intenzite práce žiakov s programom. V hodinách s deťmi pracovala anglicky hovoriaca lektorka, ktorá mala prehľad o tom, na ktorom module dané dieťa práve pracuje a mohla tak výučbu prispôsobiť potrebám žiakov. Ako hlavný prínos vidím možnosť nadväzujúcej práce v hodinách a intenzívnejšie zapojenie najmenších detí v angličtine v škole, následne sa nebojí zapojiť do komunikácie s anglicky hovoriacim učiteľom. Deti lepšie rozumejú a majú lepšiu výslovnosť. Program by som odporučila všetkým učiteľom, ktorí chcú využívať efektívne blended learning vo výučbe angličtiny.
Ing. Markéta Matouškováučitelka, ZŠ Montessori Mozaika
Je to skvelé, žiakov program baví! V angličtine sme zaznamenali pokroky už po niekoľkých mesiacoch! Neuveriteľné je, že sa žiaci naučili pravidelnú prácu v programe a dôsledne sa ju snažia dodržať. Samozrejme to všetko za prispenia a motivácie rodičov, bez tých by sa to nepodarilo.
Mgr. Ota Bencriaditeľ ZŠ Ždírec nad Doubravou
Ako riaditeľka Adventure Montessori Academy Most (AMA School o.p.s.) a zároveň mamička detí, ktoré s programom pravidelne pracujú, som z tohto programu nadšená. Vidím veľké pokroky u školských i mojich vlastných detí. Zároveň treba povedať, že je obrovský rozdiel medzi deťmi, ktoré s programom pracujú pravidelne či intenzívnejšie, čo znamená aj z domova. U nás v škole nájdeme v rozvrhu 2-3x týždenne čas na Sci learn program, ale niektoré deti pracujú aj 5x týždenne a dosahujú oveľa lepšie výsledky ako deti, u ktorých to doma rodičia nepodporia. Program je spracovaný krásne graficky, deti to bavia a tešia sa na každý nový modul. Ja osobne som unesená z Reading Asistent (*teraz už známe ako ClearFluency), kde deti môžu čítať, naučiť sa v angličtine správne vyslovovať a bez prítomnosti učiteľa ich program vedie a opravuje ich prípadné nedostatky vo výslovnosti. Texty sú veľmi vydarené. S programom u nás pracujú deti od 5 rokov, teda predškoláci, a potom celá ZŠ od 1. až po 9.ročník. Vďaka úvodnému testu, program zistí, kde ktoré dieťa je a podľa toho pripraví veľmi individuálne následnú prácu. S novým školským rokom už budeme s programom pracovať 3.rok. Kombinácia Sci Learn programu a celodennej prítomnosti nášho anglicky hovoriaceho učiteľa v každej triede počas celého roka vedie k maximálnemu využitiu možnosti, ako efektívne, rýchlo a veľmi dobre naučiť deti v angličtine hovoriť, čítať, písať aj myslieť. Už teraz sa teším, keď naše deti vyčerpajú všetok obsah, ktorý je pre nich v Sci Learn programe pripravený a vlastne už nebudú potrebovať tento krásny edukatívny nástroj. Odporučila by som každej škole a každému rodičovi, aby týmto programom podporili výučbu anglického jazyka u svojich detí.
Dita Břečkováriaditelka Adventure Montessori Academy Most ( AMA School o.p.s.)
.... Už po prvých troch mesiacoch som videla u seba taký pokrok, že mi bolo jasné, že by som si priala sprístupniť tento program mojim žiakom, ktorí mali od septembra začínať v 3. triede s angličtinou. Momentálna situácia je taká, že od septembra (tj 6 mesiacov) v mojej triede s programom pracuje 22 detí z 25, plus niektorí ich rodičia a súrodenci. ...... Ich výsledky sú také, že majú naozaj krásnu výslovnosť a intonáciu. V hodinách angličtiny na ne hovorím prakticky stále anglicky a deti, aj keď nedokážu ešte na všetko odpovedať, rozumie. Dokážu ale povedať mnohokrát aj celé vety úplne prirodzene.
Martina Weinhöferová– učiteľka na 1. stupni ZŠ Hany Benešovej v Boroch

Skúsenosti manažérov

Výučbe som zo začiatku príliš neveril, preto som využil spočiatku niekoľkokrát konzultácie s lektorkou. Teraz pred koncom existujúceho modulu si uvedomujem posun vo vnímaní anglického jazyka ako v minulosti. Programu som sa snažil venovať denne, zatiaľ asi najviac zo všetkých anglických kurzov. Mňa osobne zaujal program aj graficky a prekonávanie sa v bodovaní.
Svätoplulk Rumčík Riaditeľ závodu
Anglicky viem celkom dobre. Bol som zvedavý čo mi program vôbec môže priniesť. Sám pre seba som si stanovil cieľ rozumieť hovorenému slovu bez námahy a po troch mesiacoch som dosiahol to, že som sa na jazyk nemusel namáhavo sústrediť. Najmä pri niekoľkohodinových rokovaniach so zahraničnými partnermi je únava a pozornosť na dosiahnutie výsledku rokovaní kľúčová. Venoval som sa programu pravidelne. Spočiatku ma obťažoval až príliš detský formát grafiky, ale nakoniec som sa na dizajn každý deň tešil. Páči sa mi, že celá výučba či tréning je koncipovaný ako hra s rastúcimi požiadavkami a virtuálnymi odmenami. Ako motivátor to na mňa fungovalo skvele. Mám radšej keď som sebe žiakom aj trénerom. Preto som kurz odporučil aj ďalším kolegom v práci.
Ing. Lumír Al-DabaghGenerálny riaditeľ BENEŠ a LÁT a.s.

Čo hovoria naši klienti o asistente koučovaného čítania (Clear Fluency)

Od Asistenta anglického čítania som očakával prevažne zdokonalenie správnej výslovnosti pri akomkoľvek vyslovení anglických slovíčok. Asistent ma milo prekvapil, ako celkovou jednoduchosťou ovládania, tak veľmi presnou citlivosťou na výslovnosť každého anglického slova. Hovoril som si ... len ďalší program na trhu ... však, veľmi veľký opak! Program je veľmi podobný realite ako keď máte zaplatené hodiny priamo s lektorom. Pri opakovanej práci v programe, je príjemné vidieť osobné zdokonalenie. Program je náučná hra, ktorá vás dokáže motivovať k ďalšiemu početnému, pretože vie pracovať s vašim celkovým pokrokom vo vašej výslovnosti. Je to jednoduché. V prípade že sa hanbíte alebo si nie ste veľmi istí v anglickej výslovnosti je program presne tá správna voľba ktorá Vám môže pomôcť. Program počúva, veľmi priateľsky opravuje a motivuje k lepším výsledkom.
Karel Caisek
Učím sa angličtinu už niekoľko rokov, ale stále sa nemôžem zbaviť ostychu z rozprávania pred ostatnými ľuďmi. Nie som si istá ani svojou výslovnosťou a môj hovorený prejav nie je rozhodne plynulý. Program ClearFluency (predtým pod názvom Reading Assistant) ma oslovil najmä tým, že trpezlivo opravuje moju výslovnosť. Páči sa mi, že mám možnosť porovnať si svoju výslovnosť s výslovnosťou rodeného hovorcu. Tým, že ma núti čítať nahlas, sa môj prejav stáva plynulejší a istejší. Zároveň si opakujem staré a učím sa nové slovíčka. Veľkou výhodou je to, že môžem študovať doma, kedykoľvek mám čas, vlastným tempom a hlavne sa nemusím hanbiť pred ostatnými študentmi. Mám tento program asi 2 mesiace a som s ním veľmi spokojná, pretože aj po takom krátkom čase začínam vnímať zlepšenie. Určite by som ClearFluency odporučila všetkým, ktorí majú podobné problémy ako ja.
Miroslava Urbanová
Od programu som očakávala zlepšenie porozumenia počúvania anglického textu, zlepšenie mojej výslovnosti a plynulosti prejavu v angličtine. Program splnil moje očakávania-je ako môj osobný učiteľ. Prispôsobil sa úrovni mojej angličtiny-opravuje moju chybnú výslovnosť, sleduje plynulosť prejavu. Môžem si opakovane prehrávať jednotlivé slovíčka/event. vety/, kým ich nepočujem a nevyslovím perfektne. Tiež si môžem vypočuť vlastnú nahrávku-čo je veľmi prínosná spätná väzba. Zároveň skúša aj moje pochopenie obsahu textu a zvyšuje pri mojom zlepšení obtiažnosť. Nezanedbateľné je aj rozširovanie slovnej zásoby. Zaznamenala som veľké zlepšenie vo výslovnosti slov, väzbe jednotlivých sekvencií vo vete, v plynulosti a rýchlosti čítania. A hlavne počujem – pokiaľ na mňa hovorí niekto v angličtine. Aj obsah článkov je veľmi zaujímavý a prínosný. Program ClearFluency (*skôr ako Reading Assistant) nadšene odporúčam všetkým, ktorí sa chcú zlepšovať vo svojej angličtine v pokoji svojho domova, bez stresu a podľa svojich časových možností. Zlepšuje sústredenie, zvyšuje aktivitu mozgu a vedie k návyku pravidelnej malej dávky angličtiny. Nesporne je vhodný aj pre deti ako hravý doplnok k výučbe anglického jazyka.
MUDr. R. Petrová
Od programu som očakávala, že pomôže mojej dcére celkovo s angličtinou, najmä so správnou výslovnosťou a s porozumením textu. Dcéru program baví, rada v ňom pracuje. Je pravda, že nie vždy funguje na 100%, občas neopravuje chyby tak, ako by som si predstavovala. (Pozn. lektora: program je štandardne nastavený na strednú toleranciu výslovnosti, na základe tejto spätnej väzby sme toleranciu znížili, aby program opravoval aj menšie ochylky vo výslovnosti). Výslovnosť sa jej postupne zlepšuje, jej porozumenie angličtine je tiež lepšie. Zároveň sa mi zdá, že má v škole aj menej problémov s písanou angličtinou, v ktorej predtým naozaj tápala. Program odporúčam, jeho používanie je jednoduché, deti to bavia. Je super, že si môžete navoliť obtiažnosť textov.
Lucia R.
Program ClearFluency (*predtým Reading Assistent) som si vybrala z toho dôvodu, že mám u niektorých anglických slov zažitú zlú výslovnosť, čo občas viedlo k nedorozumeniu. Forma, ktorú ma program opravuje je pre mňa nenásilná a prínosná, môžem sa k textu opakovane vracať a vidieť postupný progres. Tým, že sa k čítaniu opakovane vraciam, začínam vnímať, že si postupne osvojujem správnu výslovnosť, čo mi pomáha nielen pri rozprávaní, ale aj pri počúvaní. Navyše forma výučby je pre mňa zaujímavá aj z toho pohľadu, že sa dozvedám aj nové veci týkajúce sa obsahu daného textu. Program by som odporučila všetkým, ktorí sa necítia byť istí so svojou výslovnosťou a uprednostňujú samovýučbu. Ľuďom, ktorí sú časovo vyťažení, pretože program si spustia vtedy, keď sa sami rozhodnú.
M.K.
Od asistenta čítania som si sľubovala, že zdokonalím svoju výslovnosť. Nebola som si istá svojou výslovnosťou a mala som problémy s porozumením. Tým pádom som sa hanbila hovoriť. A už po pár mesiacoch cítim obrovské zlepšenie. Asistent čítania je presne to, čo som potrebovala. Načúva ma, opravuje ma, a teraz už chápem, prečo sa mi stávalo pri komunikácii v angličtine, že mi ľudia nerozumeli. Bola som prekvapená, koľko chýb v mojej výslovnosti asistent opravoval. Aj v porozumení angličtiny robím pokroky. S asistentom čítania to ide naozaj tak nejako ľahko a samo. Práca s asistentom čítania je zábavná, teším sa na lekcie a mám radosť z toho, že sa zlepšujem, čítam oveľa rýchlejšie a robím menej chýb. A ako bonus sa dozvedám nové veci, napríklad ten text o tom, ako spoznám klamára, sa mi fakt hodil. Túto výučbu som odporučila aj svojej vnučke, je nadšená, berie výučbu ako hru, a podľa výsledkov v škole sa zdá, že je pre ňu angličtina ľahšia a pochopiteľnejšia.
Lenka Továrkováúčtovník
Od asistenta anglického čítania som očakával zdokonalenie svojej anglickej výslovnosti, pretože nemám zatiaľ možnosť výslovnosť trénovať s rodeným hovorcom. Asistent mi vyhovuje, pretože mi dáva spätnú väzbu a ja sa tak môžem zlepšovať. Lepšie rozumiem aj vyslovujem a postupne sa aj rýchlosť čítania zvyšuje. Pritom texty sú zaujímavé a často aj zábavné a ja sa tak prirodzene a bez stresu zlepšujem. Pre mňa jedna z najlepších investícií do výučby anglického jazyka, keď ma učenie naozaj baví a vidím ako sa postupne zlepšujem.
Peter M.
SciLearn robí môj deväťročný syn. Cvičenie sa mu páči, sú pre neho ako hra. Najskôr sme robili cvičenia na pozornosť, na anglické fonémy, slovíčka. Potom sme prešli aj na čítanie krátkych poviedok. Program poviedku prečíta, môžeme si ju pustiť opakovane a kedykoľvek zastaviť, alebo sa vrátiť. Ak je čitateľ pripravený, zapne mikrofón a začne čítať, program potom nahrávku vyhodnotí. Keď môj syn číta český text, tak nedočíta slovo a jednoducho si jeho koniec vymyslí. A tu prišlo moje najväčšie prekvapenie: pri čítaní v angličtine číta všetky slová, nič si nevymýšľa, počiatočnú zlú výslovnosť si po každom čítaní opravuje, a najviac sa teší, až mu program jeho snahu vyhodnotí. Naša lektorka, pani Lucia Kuchařová, vždy podľa synových výsledkov nastaví nasledujúce cvičenia. Sme s programom aj prácou pani lektorky veľmi spokojní.
KristínaSliwkováSamostatne zárobkovo činná osoba